Blog premiat

RadioTasha

vineri, 27 februarie 2015

Dor de tine...

     

     Am momente cand simt ca mor de dorul tau...dar ma lupt cat pot cu amintirile si incerc pe cat imi sta in putere sa-mi fac lucrurile mai usoare dar mereu va ramane un gol in suflet, nimeni si nimic nu o sa-l poate acoperi candva...
       Vreau sa vina primavara cat mai repede...cu capriciile ei, sa-mi dau un refrech..  sa-mi consum energia sub soare,  sa ma cert cu vantul  ca-mi  zburleste parul, sa ma impac apoi cu parfumul florilor, sa-mi  bucur  sufletul cu ciripit de pasarele (deh!! nu ca n-as avea eu suficiente in capsor!! ),sa ma las magaiata de soare...sa ma tina ocupata si cu  gandurile pline, ce mai conteaza daca o sa fiu mai grea cu 2-3 kilograme de ganduri, le astern pe blog si scap usor!
       Mi-e super dor de tine...hai ca nu mai vreau sa-mi muncesc creierasul degeaba ca oricum nu-mi ajuta la nimic...nici in primavara asta n-o sa pot sa fredonez melodia lui Dan Bitman - Primavara incepe cu tine..si viata trece, dar  acum eu nu ma mai grabesc... oricum  mai devreme sau mai tarziu voi ajunge acolo la tine...nu-ti face griji! ma descurc...mai devreme sau mai tarziu o sa-mi fie si mie bine...
   

5 comentarii:

  1. Cata sinceritate,profunzime si adevar....mai devreme sau mai tarziu o sa -mi fie si mie bine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, moartea este un lucru normal, firesc ...un alt pas in calatoria vietii noastre, dupa moartea sotului meu am citit tot ce se putea citi pe internet si nu numai despre ce se inampla cu noi DINCOLO si am ajuns la o concluzie - moartea nu este sfarsitul, ci doar o scurta despartire de cei dragi. Este o trecere dintr-o stare vibratorie in alta mai subtila, un proces extrem de frumos, plin de armonie si fericire...

      Ștergere
  2. Doar oamenii sensibili , cu suflet mare si curat , stiu ce este dorul....IAR CEI PLECATI CARE NE-AU IUBIT SI PE CARE I-AM ADORAT IN TIMPUL VIETII NE VEGHEAZA SI NE AJUTA SA NE RIDICAM DE CATE ORI CADEM...Au fost momente cand am simtit mana intinsa ...si doar asa am putut sa continui ..Nu mi-e frica de moarte dar simt ca mai am atat de multe de facut pe aici...si copiii si nepotii mei au inca nevoie de mine....Te imbratisez ,suflet drag....si -ti imprumut mantia zambetului meu cand ti-e greu..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mara, m-ai facut sa plang, ai un suflet tare frumos, darnic, mereu deschisa sa ajuti... stii ca sunt o zambareata, altminteri nici nu stiu cum as fi rezistat la cate lovituri mi-a dat viata, acum a fost musai sa-mi deznod sufletul si limba de toate secretele si nimicurile pe care le-am tinut in mine..ce noroc cu blogul asta..ce noroc cu voi dragele mele! ce noroc cu tine Mara! te pup si te imbratisez!

      Ștergere
  3. Eu nu magulesc pe nimeni pentru ca nu am de ce....NU AM NICIUN INTERES..INSA CAND TIN LA CINEVA VREAU SA STIE CA II SUNT ALATURI. ...asa cum pot eu,virtual,real,prin cuvinte sau imbratisari....Eu stiu...asa imi spune inima..ca esti un om minunat si uneori..simt ca as pleca spre tine sa te strang in brate..dar ...stii ca nu pot....Tu,Camelia,Carmen si alte cateva persoane de pe facebook....aveti un loc aparte in sufletul meu..si imi dati putere sa merg mai departe ...Mi-e dor de maini pe care nu le-am strans,de imbratisari pe care nu le-am avut inca.....si ma bucur ca mi-e dor..

    RăspundețiȘtergere