Blog premiat

marți, 17 februarie 2015

Ganduri colorate

   
   
    Am inceput ziua cu o stare de bine, de plinatate si de seninatate, mi-a dorit demult asa o zi! am avut si eu ganduri care s-au plimbat degeaba de ici colo, fara rost! dar...acum si-au gasit rostul, le trimit doar celor care le merita!
     Culmea stii care e? .... drumul meu e mereu in constructie! cum cred ca e ok..cum apare ceva care fura  din frumusetea drumului,  din dimensiunaea lui, dar, lucrurile mari nu se fac din impuls ci dintr-o serie de lucruri puse cap la cap, chiar daca sunt decorate cu emotii ranite ale unor iubiri risipite.
     Ma simt libera si independenta si asta mi se pare cel mai bun lucru!asa pot oferi margaritarele din sufletul meu celor care au nevoie si celor care stiu sa pretuiasca valoarea lor!
     Viata noastra e un dans continuu...crestem in intelegere si acceptare, atinge si tu dansul si lasa-te atins!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu