Blog premiat

marți, 8 ianuarie 2013

Rataciri ...fara regasiri


          Regasirile au si  parti bune dar si parti  PAGUBOASE, pentru ca de fiecare data  ceva din noi se pierde, ne pierdem pe noi, pierdem sensul, logica lucrurilor.. si ajungem sa credem ca de fapt suntem niste rataciti  intr-un labirint  din care cu greu mai poti sa iesi.. Ajungem sa semanam unii cu altii  si ce e mai grav ne pierdem din personalitate , ne confundam, ne confundam dorintele dar ajungem chiar si iubirile sa le confundam, (iubirea de semeni cu iubirea de partener)si chiar se ajunge sa ne placa...sa spunem wow! ce tare!
        Azi m-am regasit, cu adevarat, cred ca mi-a fost dor de mine, de Olga de altadata, care stie sa spuna si NU dar stie sa spuna DA atunci cand e cazul...nu mai vreau sa ma trezesc ratacita, NU mai vreau sa stiu ca pot sa accept stratageme de genu' " ori ca mine, ori deloc!"Eventual o sa ma ratacesc mai rar si o sa ma regasesc mai des, o sa-mi permit acest lux...pentru linistea mea. Consider ca sinceritatea si prietenia sunt lucruri care se completeaza si traiesc intr-o buna simbioza, Artur Schopenhauer spunea asa" E mai rusinos sa nu ai incredere intr-un prieten, decat sa fii inselat de el", am crezut tot timpul ca prieteniile fie ele si virtuale se bazeaza pe afinitati speciale, pe calitati morale asemanatoare, doar asa pot ajunge trainice, dar se pare ca nu stau tot timpul asa lucrurile, mai  primesti si  tifle...
    Apropos de tifle, imi povestea o amica in urma cu cateva ore ca  a fost abordata de un cuceritor...si ca era foarte convingator in texte.. si-mi cerea sfatul (nah!!! ca a gasit si ea pe cine sa intrebe...taman acum...!!!)ca tot veni vremea tiflei,  i-am spus  ca  daca as  primi abordari de genu' :
      - Pe unde ai umblat draga mea ca nu am dat pana acum de tine?
As raspunde sec, fara sa mai leg multe vorbe....
      - M-am ascuns de tine!
      Mai bine ascunsa decat pagubita!Hm...dar la o adica de ce ne-am juca cu cuvintele? O vorba buna spusa cuiva din inima nu se uita niciodata... eu una mi le amintesc si dupa zeci de ani, atat cele binevoitoare cat si cele  neplacute.... din pacate, acestea din urma nu se uita atat de usor.... Si dor....dor al naibii!... la fiecare reamintire.

3 comentarii:

  1. Da,e asa cum am intuit si cum ti-am lasat pe mess..dar nu vreau sa scriu aici.Stiam unde esti fara sa te intreb.Iti doresc din suflet sa te regasesti cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate, YM nu e cu putinta sa-l accesez aici, numai pe skype pot vorbi cu tine, adauga-ma cu acelasi ID si pe skype, vorbim acolo, te rog mult!

      Ștergere
  2. OLGUTA SUFLET MINUNAT!!!! DRAGA MEA PRIETENA!!!! IN SFARSIT TE-AI REGASIT CEA CARE AI FOST..ESTI SI VEI FI MEREU...ADEVARATA OLGUTA MORAR...DIN TOATA FIINTA MEA SI TOT SUFLETUL ITI DORESC SA TE REGASESTI CU ADEVARAT SI SA NU TE MAI LASI IN VECI CALCATA IN PICIOARE CU BUNATATEA PE CARE O AI...TRAIM INTR-O LUME MURDARA..PERFIDA SI INTERESATA ...ASA CA TU INTELEGI...TE IUBESC SI VOI FI MEREU ALATURI DE TINE DRAGA MEA DRAGA....TE PUP ...CARMEN...

    RăspundețiȘtergere