Blog premiat

sâmbătă, 13 august 2011

Cel mai frumos mesaj(SMS)...

   Azi pentru ca este sambata si am o emisiune de "Divertisment "la Radio Enigma Romania , intre orele 19-21 , m-am gandit ca  afland de la  ascultatorii nostri ganduri frumoase, m-as incarca pozitiv, si apoi la randul meu dand  citire pe post sa transmit  incarcatura emotionala celor care ma asculta...
    Si ca sa nu fiu acuzata  ca cer  fara sa ofer si eu la randul meu un mesaj sau doua, am sa reproduc cel care era cap de lista in topul SMS -urile mele:

Ne iubim!

    Apoi trebuie sa recunosc ca au existat si alte SMS-uri care m-au fericit chiar daca au fost gandurile unui poet sau a unui scriitor, faptul ca s-a regasit in ele cel care mi le-a trimis....au insemnat mult pentru mine...din aceasta categorie as reproduce pe acesta:
"Spune-mi, dacă te-aş prinde-ntr-o zi
şi ţi-aş săruta talpa piciorului,
nu-i aşa că ai şchiopăta puţin, după aceea,
de teamă să nu-mi striveşti sărutul?..." ( Nichita Stanescu - Poem )

  Acum astept din partea voastra cele mai frumoase mesaje primite de voi sau de ce nu? ...trimise de voi.... ;)
  Cu permisiunea voastra le voi citi in emisiunea  de azi!
   O sambata binecuvantata!


Sursa foto:
http://www.fun-sms.ro/logo_color.php

13 comentarii:

  1. Vantul năpraznic al schimbării bate uneori peste cuibul iubirii.... Durerea şi speranta ne-a unit candva visurile. Singurătatea ne-a adus împreună, într-o îmbrăţişare ce am fi vrut-o vesnică, binecuvantaţi cu o iubire aproape imposibilă. Te-am iubit atat de pur, atat de sincer, dar veşnic înlacrimat.... Acum se pare că te-ai vindecat de iubire. Îmi simt inima smulsă din piept şi aruncată pe şinele trenului cu iubire. Îmi amintesc că undeva, cu mii de staţii în urmă, un suflet aştepta un altul. În ce gară a sufletului m-ai uitat, să poate doar m-ai rătacit printre vise ? Poate într-o zi vei coborî în gara potrivită şi-mi vei zări din nou sufletul, aşteptandu-te.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Te iubesc e tot ce-ti spun Te iubesc ca un nebun Te iubesc in soapte Te iubesc in roua diminetii Te iubesc in petale de trandafiri Te iubesc in culori Te iubesc la infinit Te iubesc si te-as mai iubi de o mie de ori Te iubesc caci viata mea e plina de iubire Te iubesc Te iubesc Te iubesc Te iubesc , asculta-ma ce-ti zic , ca te iubesc ! Te iubesc ca un print al noptii incoronat cu stele Te iubesc cu mangaierea sufletului meu Te iubesc pana la suflet si dincolo de el Te iubesc pentru ca toti mi-au spus ca te iubesc Te iubesc ca un pur adevar Te iubesc ca flacara ce palpaie Te iubesc in camasa noptii Te iubesc la lumina felinarului Te iubesc peste tot Te iubesc cum ne iubeam noi doi Te iubesc pentru ca .. stii si tu … ca … te iubesc

    RăspundețiȘtergere
  3. .si daca nu am cuvinte sa scriu, mi-s degetele natange si vorbele seci fiecare secunda, fiecare bataie a inimii mele iti spune “Te iubesc !”.... poate mai mult decat atunci cand vorbele sar ca pe un sotron nevazut sau se joaca de-a v-ati ascunselea pe un jurnal ratacit in eter..... si daca te simt din ce mai tare in mine, in sufletul si in inima mea este pentru ca Iubirea noastra e vie, traieste si ma face fericita.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Bucura-te de orice ti se intampla - Ne plac vremurile bune si le uram pe cele rele, dar este suferinta intamplarilor neplacute cea pe care o cultivam. Admite-ti suferinta ca o lectie. Apoi vei invata sa iubesti si amintirile placute si pe cele mai putin placute. Pentru ca, fara suferinta n-ai fi acelasi om care esti azi. Asa ca invata sa te lasi purtata de curent si sa te bucuri de orice ti se intampla.O zi minunata si un zambet pentru tine sa-ti lumineze chipul ,aceeasi care te iubeste si te saluta in fiecare zi !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lasa-ma sa-ti fiu zambet...amintire cu mireasma de fragi peste timpul trecut al iubirilor noastre....Ma voi asterne inghetandu-le vesnicia...vom face apoi radiografia trecutului printre cristale sub forma de sentiment....ne vom rani in colturile sale si vom sangera speranta peste viitorul anterior al frumosului nostru...Eminescu cate Veronica

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma urc pe dealul visurilor mele si acolo te gasesc pe tine. Stiu ca nimic nu impresoara linistea diminetilor sau bucuria reinvierii naturii mai mult decat o clipa de fericire alaturi de tine. Esti fericirea zilei de primavara……

    RăspundețiȘtergere
  7. imi e teama sa privesc si sa intreb, sa ating si sa revad. in calmul perfid al ignorantei mele , al schimbarilor ce refuz sa le petrec , imi era mai bine. dar m-am suit in caruselul asta prea colorat acum si as vrea sa ma dau pana la capat. stiu ca ar trebui sa ma arunc din mijlocul culorilor, din apogeul trairilor, gandurilor si sperantelor ca sa se izbeasca si ele alaturi de mine intr-un amestec de oase sfaramate penetrand pielea si firicele vinete atarnand alene din muschi,pompand o ultima simtire.. dar.. mana ta intinsa dupa mine cu atata mila ma prinde de mijloc si sfarma coloana. raman inerta si tacuta in bratele tale privind intr-un verde trist si nebun.

    RăspundețiȘtergere
  8. . Miracolele se intampla in jurul nostru.Inima este cea care hotaraste si doar ce hotaraşte ea este important. Mi-as dori mai mult timp pentru mine, pentru noi,sa-ti pot spune in momentul de ragaz ce mult inseamna iubirea pentru mine....Mi-as dori, prin fiecare strop de ploaie, sa-ti amintesc, ca undeva, cineva iti ureaza ganduri bune in fiecare clipa....Mi-as dori, ca acest mesaj sa-ti atinga inima,asa cum fiecare adiere de vant iti rascoleste parul, tot asa o vorba, gandul iti atinge sufletul. Te iubesc, fara cuvinte !

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt un vant , din larguri, ce vrea sa poposeasca o clipa mangaind un suflet singur ... sufletul tau ..!Cand esti singur si amarat ,iti bate in geam cu lacrimi de ploaie, iar in zilele senine iti daruiesc surasuri cu raze de soare ... nu sunt nimic mai mult de cat trebuie sa fiu , iubesc ,iert,imbratisez....Tu, cititorule, daca vrei sa ma cunosti asa cum sunt ... cunoaste-ma, dar nu-mi cere ce nu pot oferi ..!Daca vrei sa ma iubesti...iubeste-ma ca pe cineva care e alaturi de tine ..!Daca simti ca e momentul sa-mi vorbesti, te ascult !Daca nu vrei decat sa ma ignori, esti liber!Si daca vr-odata ai sa-ti amintesti din nou de mine ... ai curaj si saluta-ma....am sa-ti raspund !Te iubesc pe tine, stainule din visul meu si-mi doresc sa te privesc in ochi si sa-ti spun ca te iubesc ,sa uitam ca exista timp si spatiul intre noi...Te iubesc pentru eternitate si inca o zi in plus..Asta sunt eu, un visator, nu cred ca-ti cer prea mult ,doar atat, urmareste-mi gandul...caci ,cea ce nu incape in suflet, este scris aici ..

    RăspundețiȘtergere
  10. Tu crezi c-a fost iubire adevarata... Eu cred c-a fost o scurta nebunie... Dar ce anume-a fost, Ce-am vrut sa fie Noi nu vom sti-o poate niciodata... A fost un vis, Un vers, O melodie, Ce n-am cantat-o poate niciodata... Tu crezi c-a fost iubire-adevarata?... Eu cred c-a fost o scurta nebunie! (Minulescu)

    RăspundețiȘtergere
  11. Te iubesc nu doar pentru ceea ce esti ci si pentru ceea ce sunt, atunci cand sunt cu tine. Te iubesc nu doar pentru ceea ce ai facut din tine insuti ci si pentru ceea ce faci acum din mine. Te iubesc pentru ca mi-ai facut mai mult bine decat orice convingere si m-ai fericit mai mult decat oricare soarta. Ai facut asta chiar fara sa ma atingi, fara sa-mi vorbesti, fara sa-mi faci macar un semn. Ai facut-o doar prin simplul fapt ca existi langa mine si la urma urmei, s-ar putea ca tocmai asta sa fie ceea ce se intelege de obicei prin cuvantul "IUBIRE”.

    RăspundețiȘtergere
  12. Virgil ( burebista_jr )13 august 2011 la 16:39

    Un gand... Un vis... O dorinta... Tristete... Bucurie... Fiecare dintre noi le simte, le traieste si doreste, la un moment dat, sa le impartaseasca. Vrem sa iubim, sa fim iubiti. Si totusi, parca exista ceva mai profund, ceva mai trainic, ceva ce ne da cu adevarat putere, ceva ce nu ne lasa sa ne descurajam, ceva ce ne da, pana la urma, aripi sa visam din nou. Sa fie acest lucru prietenia? Pentru fiecare dintre noi, prietenia inseamna ceva, fiecare ii da valente diferite. Si totusi, pentru cei mai multi, prietenia inseamna, de cele mai multe ori, TOTUL. Prietenia? Un cuvant ce greu poate fi explicat in cuvinte. Prietenia, exprimarea sincera si fara rezerve a gandurilor si simturilor tale in fata unei alte fapturi omenesti, sinceritate totala si dezinteresata in viata launtrica cea mai intima, ca o incercare de retraire in profunda simpatie a unei alte fiinte omenesti. Prietenia face sa nasca, hraneste si intretine cele mai frumoase sentimente de generozitate de care e capabila o inima omeneasca. Prietenie este cand persoana care ti-e alaturi accepta sa fie "acolo" pentru tine si la bine si la rau.
    Prietenul adevarat e cel caruia ii place sa te vada: care este dispus sa-ti ierte slabiciunile si sa le ascunda de ochii altora, te trateaza cu menajamente cand esti absent, si cu franchete cand esti prezent. Prietenia adevarata si sincera presupune ca cineva sa ia parte la soarta celuilalt cu caldura, in mod curat obiectiv si fara nici un interes, si aceasta presupune o identificare desavarsita intre cei doi prieteni. Prietenia presupune cel putin doua suflete. O prietenie adevarata trece de interesul material. Prietenul este acela care gandeste pentru tine ca pentru el insusi si care este capabil sa te ajute sa intelegi ca uneori gresesti pentru ca prietenul care esti tu sa se schimbe. O prietenie adevarata este un cerc. Un cerc in care cei doi prieteni se ajuta in viata... sa se rostogoleasca. Cand esti singur, fara prieteni nu poti decat sa mergi...ca barca pe uscat...
    Fara sa ne dam seama, de multe ori uitam ca langa noi exista o persoana careia am putea sa-i impartasim gandurile noastre, o persoana dispusa sa se bucure alaturi de noi sau sa ne consoleze atunci cand suntem tristi. De asemenea, de multe ori uitam ca si noi, la randul nostru, reprezentam pentru cineva acelasi lucru. Uitam ca avem prieteni, uitam ca suntem prieteni. Ne cufundam in propriile ganduri. Si totusi . Atunci cand ne reamintim ca nu suntem singuri, problemelor ce pareau de nerezolvat li se contureaza o rezolvare, sentimentelor ce pareau sufocante li se gaseste alinare pentru simplul fapt ca ne dam seama ca avem pe cineva langa noi. Cineva spunea ca prietenii reprezinta "a doua familie", familie in care dragostea este neconditionata, bucuriile se impartasesc, iar necazurile se injumatatesc intre prieteni pentru a putea fi suportate mai usor. Una din cele mai mari fericiririi ale acestei vieti este prietenia si una din fericiriile prieteniei este de a avea cui sa incredintezi taina sufletului tau. Prietenii adevarati nu vor nimic de la tine, in afara faptului ca vor sa fie langa tine, sa se simta bine in prezenta ta. Prietenia este poate faptul esential al vietii.
    Un gand impartasit... un vis implinit...o dorinta traita... tristete alinata... speranta...Prietenia.
    Prietenia este-o floare rara,
    Sa fii prieten e un mare dar
    Asa descoperi pentru prima oara
    Ca mana ce-o intinzi nu e in zadar!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sms ? Pai "sms" , stim cu totii ca inseamna "scurt mesaj scris" ! Stii ? Cand eram tanara se numea "Biletel" Si se scria pe ...hartie ! Era mai ...personal , mai ..'cald" mai ...adevarat ! Azi traim intr-o lume a vitezei , nu mai avem timp sa punem mana pe o foaie de hartie ...Hmm...era un gand nostagic al meu ...! Gata , m-am trezit din visare , revin la ...AZI...si la ...sms !
    Pai stii ? Eu incerc sa ma pacalesc mereu ca sms-ul e acel ...uitat ...biletel ...si incerc mereu sa-i dau aceeasi insemnatate si personificare . Incerc sa nu-l trimit rece si impersonal printr-un telefon mobil sau id de mess ci sa-l "scriu" cu sufletul si sa ajunga la capatul celalalt "viu" . Deci...iata un...sms...
    " Iubeste , traieste , viseaza si mai ales ...fii tu insuti ! Viata e , totusi , foarte frumoasa !"
    Aaaa...si nu uitati sa puneti suflet in ...sms-uri !>:d<
    Restul e tacere ...

    RăspundețiȘtergere