Blog premiat

sâmbătă, 11 octombrie 2014

Extraordinar!!!

 
  Asa am raspuns azi la intrebarea pe care mi-a pus-o cineva la telefon cand m-a intrebat- ce faci Olga? cum te simti?  - extraordinar!! i-am raspuns...am simtit la capatul celelalt a telefonului un moment de tacere...crezusem ca s-a intrerupt, dar nu! nici vorba cred ca voia sa auda un alt raspuns si...a tacut pur si simplu! dupa momentul de tacere a venit si intrebarea  - ce inseamna extraordinar pentru tine?
      Buna intrebare! inteligenta chiar, pentru ca fiecare percepem diferit acest superlativ... si am inceput sa-i spun...faptul ca traiesc, ca vorbesc la telefon in acest moment cu tine mi se pare extraordinar!vrei sa mai continui? ...l-am intrebat? - da, spune! mi-a spus el...ok! si continui sa -i spun...
      Cerul de azi cu razele soarelui care mi-au zambit generos de dimineata, imbratisarile si gandurile frumoase ale prietenilor mei de la Radio Tasha, faptul ca am daruit, ca am mangaiat persoane care poate asteptau sa ma auda, sa-mi simta exuberanta din voce mi se pare  extraordinar! Ideea in sine ca in fiecare zi am ceva de facut, si o fac bine fara rabat mi se pare extraordinar!Sansa pe care o am sa pot cunoaste oameni noi cu care pot sa schimb  impresii...pareri, mi se pare extraordinar! faptul ca pot aduce cuiva o bucurie mi se pare extraordinar!
       Extraordinar inseamna ca atare sa pot trai toate aceste lucruri...si acum o sa va spun ceva... imi aduc aminte cum glumeam cu sotul meu D-zeu sa-l ierte cand ii spuneam - esti extraordinar si plenipontetiar!!! (si spuneam asta cand el ma facea sa rad  atunci cand eram poate suparata pe el si-mi zicea in  stilul lui umoristic : uff!! iar s-a retras o ambasada!!!...), vedeti asadar cate conotatii poate avea un singur cuvant?Faptul ca am putut sa scriu  (ca mi-am facut timp..) sa scriu acest articol in care am impartasit cu voi gandurile mele mi se pare extraordinar! daca stim cu adevarat sa ne bucuram de putinul care ne face fericiti in viata ajungem sa spunem mai des - EXTRAORDINAR!
     Acum dati-mi voie sa intreb si eu.... ce inseamna pentru tine, pentru tine si pentru tine draga cititorule extraordinar?
      O zi plina de incantare !!!
    

3 comentarii:

  1. Dorina Daniela Ilie11 octombrie 2014 la 18:38


    Extraordinarul este acum si aici!
    Pentru mine extraordinarul inseamna, pur si simplu viata. Viata cu tot ce inseamna din clipa in care deschid ochii in zorii unei zile si pana noaptea tarziu, cand adorm cu gandul la oamenii dragi, la planurile de viitor si cand ii multumesc lui Dumnezeu pentru reusite, pentru sanse si pentru oamenii minunati pe care mi i-a adus aproape. Mi se pare extraordinar faptul ca pot vedea.. Si ca pot merge. Mirosul cafelei mi se pare extraordinar. Sansa de a cunoaste oameni, de a vorbi cu ei, de a imprastia invataturi si visuri, mi se pare extraordinar. Voi sunteti extraordinari! Extraordinarul nu este atunci si acolo. Este acum si aici. Va doresc sa aveti o zi extraordinara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Extraordinar intradevar mirosul cafelei, nu stiu ce m-as face fara el! e drog curat pentru mine! nicio dimineata fara cafea! iubesc oamenii si evident dorinta mea de socializare este evidenta chiar si pe acest blog...multumesc mult Dana pentru raspuns! Te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Extraordinar?Sa-mi petrec sarbatorile de iarna cu nepotelul meu drag !

    RăspundețiȘtergere