Blog premiat

sâmbătă, 15 august 2020

Libera si fericita!

Se spune ca fericirea se gaseste usor daca stii unde s-o cauti....in oameni, in natura, in lucruri simple,  dar ma intreb cati o savureaza asa cum merita?
    Imi hranesc creierul  si-l antrenez cu doza de optimism in fiecare dimineata, descopar "raiul de pe pamant" in gustul cafelei de dimineata, in gustul mancarii  in care pun pasiune cand o gatesc, in zambetele nepoteilor mei, ei ma fac sa-mi conectez mintea cu inima, imi dau emotii la fiecare intalnire.
    Lumea mea cum spuneam  in articolele   precedente  e plina de bunatate si bun simt, intrusii nu au loc de gazduire, se elimina singuri prin lipsa de respect si umanitate, in lumea mea gasesti magie, divinitate, iubire, evolutie.
   Cei care pasesc in sufletul meu descopera calea prin atitudinea lor...cararea e misterioasa, dar merita  cautata! Dau o cheie tuturor celor care au ajuns acolo...asta insa  cere multa responsabilitate, comunicarea joaca un rol esential...apreciez oamenii care stiu sa  vorbeasca  pe "limba mea",  elegant si fara prefacatorii si minciuni. Exista o linie subtire intre cuvintele creatoare si cele distructive, asadar nu las nimanui placerea de a-mi strivi sufletul...lupt pentru valorile in care cred chiar daca realitatea dura mai da cu mine de pamant...am taria si curajul sa merg mai departe si dupa un esec.
   Nu  iau drept scuza  faptul ca exista un destin,  dar poate nu-mi asum nici eu suficienta responsabilitate pentru actiunile mele, mai calc in strachini cum se spune, imi plang putin de mila, dar consider ca este o binecuvantare ca Cel de sus imi da un semnal la timp  si pot sa inchid in nas o usa atunci cand cel care incearca sa o deschida  nu  corespunde asteptarilor mele.
   Doamne,  chiar daca stiu ca fericirea in doi e absoluta, multumesc Tie ca m-ai invatat sa fiu fericita si singura! Chiar daca pierd ma regasesc mereu...Tu m-ai invatat ca nu suntem facuti sa fim singuri dar nici cu oricine...asadar inca o data  multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu