Blog premiat

marți, 28 iulie 2020

Lumea mea frumoasa

     Lumea frumoasa  in conceptia mea este lumea care te copleseste cu iubirea de semeni, cu mangaieri si aprecieri, sunt acei oameni cu  care legi prietenii  pe viata, care nu doar declarativ  te fac sa  intelegi ca iti sunt alaturi ci si faptic, poate sunt o  priveligiata, ma bucur de OAMENI frumosi si  poate eforturile mele sa rasplatesc bunatatea lor e  prea mic..... imi vin in minte  flash-ri, momente memorabile si trebuie sa declar ca  ma simt in siguranta alaturi de acele persoane, destinul manevreaza totul iar eu ma las pe mana Lui.
    Toate sufletele vor sa se simte alintate, iubite, cu toate ca uneori acceptam si jigniri si iertam inainte sa ni se ceara iertare legat de  anumite gesturi reprobabile, tocmai pentru ca pretuim maxim acele persoane, dorim astfel sa le aratam cat de importante sunt in viata noastra. Din pacate odata cu varsta vin si neputintele, bolile, ii pierdem pe cei dragi, ne simtim debusolati,  simtim cum lumea noastra frumoasa, se stinge usor....e ca o operatie fara anestezic, doare al naibii!
   Nu-mi plac umilirile, n-am umilit pe nimeni in viata mea,  iar daca cineva  a incercat s-o faca  cu mine, am ripostat elegant,  facand  cumva sa  se  inteleaga  ca mai sunt si vinovati fara vina...nu sunt perfecta, Doamne fereste! am destule defecte ...dar timpul are alta cadenta cand gasesti persoanele care te accepta asa cum esti. 
    Iubirea nu are nevoie de aplauze, nu este un cadou cu care te falesti, nu-l pui in vitrina, ea are nevoie de traire, sentimente adevarate, multumesc cerului pentru oportunitatile pe care le-am avut de-a lungul anilor, multumesc Lui ca mi-a scos in cale lumea frumoasa in care sa ma simt un OM  intre OAMENI..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu