Blog premiat

duminică, 30 august 2020

Soacra

     Chiar daca societatea a evoluat nu s-au produs  schimbari spectaculoase legat de ralatia soacrei cu ginerii sau de la caz la caz  cu nurorile ...nu e vorba de implicatii emotionale pentru  ca acestea oricum nu prea exista ci pur si simplu de respect.
    In ce ma priveste poate ca varsta imi da acel fler de a-mi asuma un rol mai rezervat vis-a-vis de ginerii mei, nu sunt posesiva, agresiva si nici nu ma dau" desteapta pamantului"  nici macar atunci cand ar fi cazul sa ma implic, deci reputatia de" bagareata" nu o am....nu fac nici vizite neasteptate, prefer sa ma caute fetele cand vor sa ma vada....cu alte cuvinte nu sunt o amenintare pentru ginerii mei.
    Pentru mine fetele sunt totul, iar alegerile pe care le-au facut   le apartin si  fericirea lor este si fericirea mea. Poate ca nu sunt soacra ideala,  nu am veleitati de babysitting, sentimentul de responsabilitate probabil  ma opreste, las cresele sa-si faca datoria, pentru ca acolo au copiii posibilitatea sa se obisnuiasca cu socializarea, sunt insa mereu dreapta cand se pune problema de ajutor pecuniar, incerc sa fiu echitabila.
   Le-am cerut ginerilor sa-mi spuna pe nume( din pacate nu o fac...) pentru ca urasc cuvantul "soacra" drept apelativ,  de ce spun asta? pentru ca acest cuvant din start  are o conotatie negativa, rece...mai ales ca stiti cate bancuri cu soacre circula.
    Va intreb pe voi dragele mele surate, ce apelativ folosesc ginerii vostri  atunci cand vi se adreseaza?
     Care este cea mai fericita varianta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu