Blog premiat

luni, 4 ianuarie 2016

Dorinte pentru 2016

   
         Banuiesc ca fiecare dintre noi si-a pus o dorinta in noaptea dintre ani, asta pentru ca dorintele sunt cele care ne fac sa vedem viitorul si apoi se mai spune ca orice dorinta inseamna 100 de pasi inainte, sa pasim carevasazica cu incredere si speranta ca ele se vor implini!
       Cand privim in urma sa vedem implinirile si cand ne uitam in fata sa vedem dorintele si sa nu uitam ca parerile de rau inseamna timp pierdut iar viata e asa scurta...neimplinirile insa ne invata, sunt lectii de viata, ne ajuta ca in viitor sa nu le mai repetam!..si mai e ceva...putem recupera prin copiii nostri, putem sa le indeplinim prin ei, sa fim atenti la  dorintele lor si asa putem sa reparam o stare consumata candva...
      Suntem niste actori pe scena vietii, sau unii regizori fara  calificare, actori cu sau fara cortina, nu cerem aplauze, zambim, lacrimam si viata ne da de toate....important este totusi sa stim ce vrem, altminteri Papusarul Sef nu prea stie cum sa ne ajute, EL FACE MINUNI, dar nu la "somatii" cum spune Nicolae Steinhardt in - Jurnalul fericirii - .
     Sigur o sa spuneti ca despre dorinte si vise e greu de vorbit, nu va contrazic, eu am avut o singura mare dorinta - sa fiu sanatoasa! asta nu inseamna insa ca nu mai visez si eu  cu ochii deschisi, insa nu am vise de lux, cu bani multi pe care sa-i prapadesc prin stiu si io ce locatii grozave...sau sa-mi cumpar ultimul tip de masina, departe gandu' asta, poate mai degraba mi-as dori sa pot calatori mai mult, sa pot cunoaste cultura mai multor tari, sa pot sa cunosc oameni deosebiti, cam astea ar fi "planurile mele de bataie"nu este o dorinta utopica, sunt taur si sunt cu picioarele pe pamant si spun ce dorinte am pentru ca desi exista  cumva traditia sau mai bine spus superstitia ca daca spui nu se implineste eu as zice ca dimpotriva, poate cei dragi auzind ce-ti doresti te ajuta la indeplinirea ei...reusita creste, pentru ca nu stii niciodata de unde sare norocul!Nu sunt insa prizoniera acestor vise...sunt cumpatata si relaxata, daca e sa fie, bine, daca nu, tot bine!
       Anul Nou m-a prins in Italia, citeam pe net ca italienii arunca pe fereastra in noapte de Revelion obiecte vechi, simboluri ale anului care a trecut, n-am facut asta, insa am aruncat din suflet tot ce nu a fost bun, am pasit cu bucurie in noul an, gandindu-ma ca daca este o dorinta reala, deloc absurda voi incerca   sa-mi dovedesc ca pot si sper ca  voi reusi!
      Acum va intreb pe voi ce dorinte v-ati pus pe 2016?
      Raspunsurile le voi citi intr-o proxima emisiune  la Radio Tasha.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu