Blog premiat

joi, 28 ianuarie 2016

Nimicuri importante

   
 Am stat sa ma gandesc oare de ce ma framanta pe mine toate nimicurile? de  ce ma sensibilizeaza fiecare cuvant care vine din partea unora care poate nici macar nu realizeaza in acel moment ca ma lezeaza? de ce imi stropsesc eu creierii cu mesajele stupide care le primesc uneori pe Facebook, cu reactiile unora care  stiu si eu, poate au frustrari si refuleaza la greu cand dau peste mine, ciudat!! si asta tocmai cand am primit confirmari de la foarte multe persoane ca reusesc sa le influentez viata in sensul pozitiv, adica  sunt eu un magnet care atrage raul  din ei si imi afecteaza mie starea? si daca e asa...atunci imi deschid o afacere... scriu clar - VREI SA SCAPI DE RAU!? ti-l preiau eu...dar te costa atat si atat!
      Ma rog, stolurile mele de pitici pe creier poate isi mai fac de cap din cand in cand....rastoarna scaunelele, se joaca de-a v-ati ascunselea si azi tocmai am simtit o nevoie intriseca de a acoperi zgomotele din capsorul meu ala blond  sa nu ma mai deranjeze, sa fiu indiferenta la reactiile altora...si pentru ca-mi place la nebunie sa scriu, astern pe  pagina  blogului  apasarea si zic - duca-se!
     Poate mi-am aplecat pe degeaba creierasul azi,... sau, poate a simtit si el nevoia de timpi morti din punct de vedere al celulelor cenusii, la urma urmei el este megaorganul nostru, ce ne-am face fara el?Suntem niste" robotei" care actioneaza rudimentar dar plini de emotii, fiecare vede viata si fericirea in felul sau insa, scopul este acelasi... si pentru ca suntem niste" roboteii", atunci cand se pierde un"surubel" apar problemele, incercam sa "reparam" dar se  satura si el de atatea defectiuni si usor, usor se duce naibii si odata cu el si noi. Atentie asadar la nimicurile importante din viata voastra, ele va afecteaza creierul si e bine sa nu uitam niciodata - creierul de fapt este fiecare din noi, el croieste interfata ...sa avem grija de aceste celule nevinovate care stiu doar sa sinapseze,  sa nu le distrugem cu asa zise nimicuri importante!

Un comentariu:

  1. Of, stiu..oricat am zice ca nu ne deranjeaza rautatile dn jur ....ne darama uneori. Si cel mai tare doare cand vin de la oameni in care am investit sentimental..Dar...uite,eu cat de cat m-am autoeducat..ma enervez la impactul cu rautatea apoi ma amuz..Ca sa ajungi sa spui rautati de cineva trebuie sa fii tare sarac sentimental.Lasa-i sa fiarba,fii fericita cu tine insati...si vor ''muri''incet ,incet.Tu oricum esti o femeie tare faina...nu crezi ca de asta ....latra cainii?

    RăspundețiȘtergere