Blog premiat

marți, 12 ianuarie 2016

Fereste-ma Doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc si singura...

 

    Nu stiu cati gandesc asa, cert este ca  am inceput din acest an sa gandesc si eu la fel precum zicala de mai sus, mai cu seama ca mi s-au intamplat niste lucruri care chiar intaresc proverbul...ma rog, e vina mea, nu invinovatesc pe nimeni, doar pe mine ca am prea multa incredere in asa zisii prieteni!
    Fiecare dintre noi a primit macar o data" o palma" de la un prieten, ...am iertat sau poate nu...si am mers mai departe, cert este ca eu am iertat de mai multe ori si am crezut ca e bine ce fac...insa nu e bine dragilor!! pentru ca ajungi sa-ti aduni sufletul  de pe jos cu farasul, pentru ca nu-ti vine a crede ca cineva da cu tine de pamant cand ti-e lumea mai draga!
    Din pacate unii poarta cu ei  frustrari de care nu se pot debarasa toata viata, se nasc in ei adevarati monstri si vai si amar sa-i superi cu ceva ca pe loc esti taxat, oricum ce nu te omora te intareste si te face sa vezi ce-i frumos in viata ta...gunoaiele umane au locul lor si acolo trebuie sa ramana, la pubela..oamenii care baga intrigi si te manipuleaza trebuie evitati dar le amintesc ceva - toti platesc mai devreme sau mai tarziu pentru durerile pricinuite altora!
     Tu sarmane"Zeu" parvenit  pe spinarea admiratoarelor fraiere iti spun atat, viata te pune la incercare sa-ti deschida ochii, mi i-am deschis si eu pana la urma cu toate ca am ramas cu pete pe suflet si chiar nu meritam la cate am facut pentru tine, oricum, am inteles ceva... oamenii buni sunt rari, chiar foarte rari iar cei care se bat pe piept ca sunt buni, nici vorba ca ar fi asa, dimpotriva! bunatatea se dovedeste,  nu se vorbeste iar tu esti numai cu vorbele bun in rest esti de o monstruzitate rara!Si acum ce mai poti sa faci? ai facut tot raul ce ti l-ai propus, eventual poti sa ma astepti la colt de strada si sa ma impusti in cap si apoi sa spui ca ai fost in legitima aparare ( ...ai fi in stare si de asa ceva!!...la cum te-ai comportat pan' acum! )decat sa-ti fiu povara, santaje emotionale, mai bine amintire placuta!
    Regret un singur lucru, ca educatia  primita de la mama nu se potriveste cu ce ai merita tu, Zmeul - Zmeilor... trebuia si mama sa-mi spuna "minte-i mama! " " foloseste-i!!""calca-i in picioare!! asa cum fac altii...azi troneaza alte reguli, lucrurile pe care mi le-a inoculat ea inca de cand eram mica nu se  potrivesc cu lumea in care traiesc!
    Stau in arealul propriu, nu te deranjez, nu elaborez strategii, nu ma intereseaza ce face vecinul...sunt insa o persoana determinata si o spun la modul serios, cei care imi vor calca "teritoriul" fie el chiar si virtual vor avea parte de o mare surpriza!...si nu uita!!cine rade la urma, rade mai bine!!!
     Pe curand!

2 comentarii:

  1. E aşa de bine să ai câţiva prieteni buni. Să te asculte în problemele şi în necazurile tale iar la nevoie şi tu să fii un bun ascultător. Vorba aceea, prietenul la nevoie se cunoaşte. Nu atunci când la fiecare apel, profiţi, nu atunci când trebuie să facă tot ce spui tu. Dacă ar fi doar aşa prietenul acela ar fi o marionetă. Când ai nevoi reale, necazuri reale, abia atunci, îl vezi că e acolo. E umărul pe care plângi şi mâna care te ajută să treci mai departe. Chiar şi când te doare ce face, rănile făcute de el, dovedesc că îţi e credincios. Aşa spune Biblia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sa fii priten cu un om de caracter, te ajuta sa ai principii sanatoase, sa fii prieten cu un om bun te ajuta sa inveti sa fii bun si sa dai si la altul.

      Ștergere