Blog premiat

sâmbătă, 28 martie 2015

Va plac calatoriile?

Se spune ca atatea vieti ai cate locuri ai vizitat....eu pot sa confirm acest lucru, pentru ca am murit si am inviat de cate ori mi-a fost dat sa vad frumuseti care mi-au taiat  rasuflarea...in Italia am avut parte de multe astfel de locuri...fiecare vacanta a mea in Italia pot sa spun ca a fost o experienta unica, mereu fascinata de locuri superbe..dar asta nu inseamna ca in tara nu am avut astfel de trairi, dimpotriva! trebuie doar sa ai rabdarea sa le descoperi...
      N-am vazut inca Fontana di Trevi si chiar vorbeam cu fetele mele ca trebuie sa ajungem si acolo, am trecut doar pe langa Roma in drum pe Napoli, nu intamplator are titulatura de "Caput Mundi" cred ca si-o merita din plin...
      San Marino insa a ramas pe lista preferintelor  mele, mai ales ca mergem destul de des , adica cam de fiecare data cand ajung in Italia la buna mea prietena Camelia, mai dam o fuga cu masina  si ne lipezim ochii cu frumusetile  vazute ...spuneti si voi am dreptate sau nu? astfel de frumuseti pot trece neobservate fara sa spui - Doamne ce darnic esti!!!! cata frumusete ai lasat pe lumea asta!
      Dar las imaginea sa vorbeasca de la sine.... si astept de la voi feedbackurile...sa impartasiti si voi cu mine  trairile pe care le-ati avut vizitand  locuri minunate care v-au marcat...toate raspunsurile le voi citi azi in emisiunea mea de la ora 22.00, pana atunci va imbratisez cu drag si va doresc o sambata  cu bucurie si  multa fericire!

Daca ai si o companie placuta, nimic nu te opreste sa spui - Multumesc ca mi-ai scos in cale Doamne oameni asa frumosi !!!

1. Visez sa colind lumea in lung si-n lat,sa cunosc toate colturile lumii,sa-mi i-au familia si sa plecam departe in lume sa uitam de orice durere, orice greutate,sa uitam de toate neajunsurile si sa ne bucuram de ceea ce ar putea ochii nostri sa vada, de ceea ce ar putea urechile noastre sa auda, de ceea ce ar putea inima noastra sa simta..sa ne pierdem in frumusetea locurilor necunoscute…

Imi doresc, macar pentru o clipa, sa ma dezbrac de gandurile si poverile ce le port si sa descopar maretia naturii si frumusetea ei, sa descopar splendoarea, cantecul si mireasma fiecarui loc in parte, iar apoi sa pot compara amintirile si sa le traiesc din nou.

Imi place sa traiesc emotia necunoscutului cu mare intensitate, sa ma bucur de fiecare raza de soare ce ne conduce si ne insoteste in drumurile noastre prin lume. Imi place sa-mi traiesc visele pentru ca ele ne fac sa fim plini de viata, mai optimisti, sa aflu totul despre convietuirea omului cu natura si despre adaptabilitatea acestuia la alte mediuri, imi place sa intalnesc oameni noi, sa le cunosc mediul de viata, obiceiurile, datinile, sa aflu ce-i face pe ei fericiti si impliniti.

Imi place sa calatoresc pentru simplul fapt ca ma ajuta sa evadez din monotonia si rutina vietii casnice, ma ajuta sa uit de plictiseala care-mi chinuie sufletul de-atata amar de vreme. Calatoriile reprezinta cea mai buna cale de a cunoaste si de a descoperi lumea si totodata de a ma descoperi pe mine insami.calatorii

Imi plac atat locurile exotice cat si peisajele muntoase si de fiecare data cand ma hotarasc sa plec intr-o mica excursie, nu-mi stabilesc niciodata destinatia, merg la intamplare, merg unde ma indreapta pasii si curiozitatea, ma avant in necunoscut. Inca un motiv pentru care imi place sa calatoresc: am parte de experiente extraordinare, tocmai datorita faptului ca nimic nu este stabilit si totul se afla sub aura misterului.

Amintirile cu care ramanem in urma acestor evadari uneori nu sunt nici pe departe asemanatoare cu ceea ce ne-am gandit noi, sau la ceea ce probabil ne-am fi asteptat si mereu imi doresc sa retraiesc acele clipe, care devin de neuitat.

Intotdeauna ramane cate ceva nedescoperit, nestiut, intotdeauna exista ceva de neatins, sau poate ca in acele momente suntem neputinciosi, iar curiozitatea ma indeamna sa ma reintorc, insa de fiecare data, ajung in alt loc… si in altul…

2. Da,Olguta imi plac foarte mult calatoriile,chiar maine voi pleca din nou in Irlanda de Nord in vizita la copila mea ce traieste acolo din 2003.Locurile de top pe care le-am vazut sunt"Giant`s causeway"(calea gigantilor) ,tinutul unde au crescut surorile Bronte,din Irlanda de nord,manastirile de la Meteora din Grecia,plaja de la kou kounaris din insula Skiatos a Greciei;insa cele mai impresionante locuri care au fost vizitate de mine se afla in Romania:,Transalpina,Transfagarasanul,Cheile Bicazului, Cheile Nerei,Maramuresul,Bucovina,cascada Bigar,Delta Dunarii,cetatile fortificate din Transilvania! Mai sunt multe de vizitat in aceastav tara frumoasa si obiectivul meu este sa-mi vad tara inainte de a mai vizita orice alt loc faimos din afara tarii mele!

1. Super!!! stiu ca iti plac calatoriile, vezi ce multe lucruri ne leaga!? nu intamplator ne pretuim de atata amar de vreme...ne pierdem si iar ne gasim...si tocmai asta mi se pare minunat! te pup Rodica si-ti doresc drum bun!!