Blog premiat

duminică, 15 martie 2015

M-am saturat!

 


     M-am saturat de multe lucruri in viata asta, dar niciodata nu am ajuns sa spun - m-am saturat de viata! M-am saturat de oameni care  iti cauta parca cu lupa defectele spre a-ti arata superioritatea lor, m-am saturat de reprosurile unora, de criticile aduse in mod nejustificat... si ma intreb de ce mama zmeului  cred unii ca ei sunt perfectiunea intruchipata si pot judeca pe oricine?
    Si ce faci cand te saturi? spui clar - multumesc! tocmai asta fac si eu acum...le spun celor care se cred etalon de etica si moralitate - stiti ceva? mai bateti si la alta poarta aici e inchis pentru renovare!
    Viata e prea scurta sa o irosim cu oameni care incearca sa ne faca rau si reprezentam interes pentru ei doar atunci cand  pot sa-si atinga un scop ,cand  deja l-au atins  ne inlatura ca pe o haina ponosita!
     Fiecare om are locul lui undeva, important e sa-l gasesti, foarte adevarat ca pe unii ii schimba locul, dar asta e problema lor ...iar daca cineva mai daunazi mi-a dat un telefon si mi-a spus  citez: necazurile tale - bucuriile mele! daca atunci am ramas fara cuvinte, ii spun acum asa: neicusorule, bucuriile ma fac sa pot visa iar necazurile sa sper! drumul meu e special cu toate amintirile din trecut, cu toti pasii prezentului dar si cu targetul viitorului.
    Mai vreau sa spun ca nu m-au durut acele cuvinte ci faptul ca am dat mai multe sanse sa fiu lovita...si ma doare pentru ca am ales gresit... insa  Stapanul lumii are multe binecuvantari pentru noi, pe mine m-a binecuvantat cu prieteni buni , frumosi, speciali, multumesc Lui ca mi i-a scos in cale iar lor, prietenilor dragi le multumesc pentru iubirea lor, pentru faptul ca ma accepta asa cum sunt... le doresc sa nu mai plece niciodata de langa mine...de ce?..pentru  ca sunt minunati  si pentru ca fara iubire ma intreb  care  ar mai  fi rostul nostru pe pamant?
    Unii oameni concep viata ca pe un rau in voia caruia trebuie sa te lasi ca sa ajungi la tarmuri insorite, e bine sa-ti gasesti " pluta "potrivita atunci cand peisajul nu este prea prietenos  si inchei prin a spune ca  timpul nostru nu-l poate opri nimeni decat El la fel ca si apele raului din imaginea de mai sus! Bucurati-va de peisajele extraordinare din viata voastra  si traiti din plin emotia momentului!

6 comentarii:

  1. Olga, pe cel care ti-a spus ca ,,necazurile tale sunt bucurii pentru mine'' , poti doar sa-l compatimesti daca a trecut prin propria-i viata simtind satisfactii cand un semen are suparari !...Eventual , i-ai putea recomanda un psihiatru bun daca Stapanul Lumii ti l-a adus in preajma intr-un moment al vietii si ati impartit candva ca prieteni si bucurii, si tristeti ...Stresul, viata uneori plina de neajunsuri pe care o traim , nu explica pierderea controlului in asemenea masura incat sa-ti doresti supararea cuiva ca sa simti si tu o mica bucurie ! Te pup, numai bine ! Ofi Nita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ofi Nita, foarte adevarat tot ce spui tu stresul ne face sa fim uneori incarcati cu negativitate din exces si atunci ne descarcam pe cine apucam, uneori chiar pe persoane care chiar conteaza pentru noi..am iertat si iert de multe ori astfel de refulari, dar am si eu limita mea...iar cand vad ca unii chiar jubileaza iti dai seama ca deja intru in defensiva.

      Ștergere
  2. A te bucura de raul altuia mi se pare cea mai mare josnicie,o mizerie sufleteasca.. Totdeauna am admirat frumosul si succesul si am cautat sa le ajung in urma.Pentru mine esti un om deosebit si asa vei ramane ,indiferent cate pietre se vor indrepta spre tine.Eu am invatat sa urc pe trepte de lacrimi pentru ca stiu ,stiu ca undeva sus este o fereastra a unei alte zile care incepe frumos ca un sunet ascuns intr-o harpa..Sa ne bucuram de ce este frumos.Te imbratisez cu drag,scumpa mea prietena!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici ne potrivim, jur ca n-am dorit nimanui rau, atat rau sa am eu in viata cat am dorit altora, dar din pacate eu am avut parte de alt tratament...noroc ca imi trece repede supararea, nu mai pun la suflet astfel de lucruri, suntem diferiti, este imposibil sa avem aceleasi conceptii de viata...Te pup fata frumoasa si multumesc ca esti mereu alaturi de mine!

      Ștergere
  3. Ma simt fericita alaturi de un OM asa cum esti tu Olga draga. Te admir si te respect pentru sufletul minunat,pentru tot ce realizezi ,pentru puterea pe care o transmiti.....rautatea si invidia unora te fac si mai demna de admirat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca de obicei, ma faci sa ma simt mai aproape de tine prin fiecare feedback pe care mi-l lasi pe blog, am promis ca ne vom intalni la vara si te astept cu mare drag sa te pot imbratisa in realitate, pana atunci un pupic si o imbratisare de multumire!

      Ștergere