Blog premiat

duminică, 8 martie 2015

Un gand ales...

 

 A fost o zi  cu inundatii de mesaje frumoase de 8 Martie venite de la ascultatori, de la prietenii virtuali dar si de la cei dragi mie care au ales sa imi trimita gandurile bune pe calea undelor, unul mi-a atras atentia mai mult pentru ca am simtit ca vine  din suflet, il voi reda incercand sa multumesc  mult persoanei care mi l-a trimis:
 " Flori, flori, flori.. o mare de flori... prin care sa zbori... ca-ntr-un vis... cu paradis..
   Flori, flori , flori.... un ocean de flori... ca sa nu mai mori.. ci sa imi traiesti.. multi ani pamantesti...
   Raze aurii.. sa ai peste zi... iar in miez de noapte... petale ca pleoape..
   Si s-adormi asa... in inima mea... cu inima ta... cu sufletul tau... in sufletul meu... sub cer instelat... doar de noi umblat.. cu mult, mult, mult drag!!!!!.. incat sa se spuna... c'odata sub luna... au trait doi insi.... in crestet aprinsi... ca doua faclii.. luminand intai.. un intai de lume.. pe primele strune..prima serenada.. cantata vreodata... prima melodie... dedicata tie... acum si-n vecie.."
   Darul meu muzical  pentru expeditor este acesta R. Kelly - I Believe I Can Fly
               O duminica binecuvantata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu