Blog premiat

marți, 31 martie 2015

Vrei sa fii iubita mea?

   
     Abordarea asta mi se pare ca pe vremea liceului, cand de altfel eram intrebata - vrei sa fii prietena mea...??!!...ei, bine!! mai nou pe reteaua Facebook, au aparut Feti Frumosi care nu pierd vremea dupa ce le dai friend request...daca abordarea din liceu mi se parea un gest admirabil si copilaresc, plin de tandrete, acum aceasta abordare, mai ales daca e venita de la o persoana matura mi se pare cam aiurea, de ce trebuie sa scurtam comunicarea in detrimentul emotiilor? a sentimentelor, de ce trebuie sa facem totul pe fuga?de ce totul mi se pare superficial?
      Eu sunt o romantica, la mine nu functioneaza asa...vreau sensibilitate, chiar daca nu esti George Clooney poti fermeca o femeie cu vorbe mestesugite, daca mai ai spirtul umorului in buzunarul de la piept, esti pe drumul cel bun...poate povestea cu "vrei sa prietena mea" e demodata, traim in secolul vitezei, alte tehnici de abordare iau locul celor perimate..am insa o curiozitate...cum se ajunge azi intr-o relatie de dragoste? care sunt pasii de inceput?....
     Citisem pe net o chestie simpatica un pusti care i-a trimis fetei de care s-a indragostit urmatorul mesaj: 

"Dragă Ashley,

Ai vrea să fii prietena mea? Te plac foarte mult. Te rog răspunde cu DA, NU sau POATE".

Mesajul fetei l-a lăsat cu gura căscată.

"Îmi pare rău, am deja un prieten, pe Kyle, dar când ne despărţim tu eşti prima mea alegere.

P.S. Asta se va întâmpla cel mai probabil într-o lună sau două".

Sursa: REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/vrei-sa-fii-prietena-mea-raspunsul-uimitor-primit-de-un-pusti-de-la-iubirea-vietii-sale-e-viral_1312236.html#ixzz3VyCesCSp 


   Acum cred ca voi alege si eu un raspuns asemanator....imi comand un cal alb, rochia de mireasa si daca imi vine bine, peste o luna sau doua  ajung la tine...pana atunci sa auzim numai de bine!!! sau vorba italienilor - alla prossima! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu