Blog premiat

sâmbătă, 28 iunie 2014

Dubii...


       Cand simti ca sufletul iti este vandalizat, ajungi sa-ti spui intrebari...de ce sa te lasi calcata in picioare, de ce sa te lasi umilita, injosita de acuzatii murdare, de ce sa apleci fruntea?de ce sa te lasi maltratata de tupeu si mitocanie?
      Cum reactioneaza o femeie care nu-i nici proasta nici lipsita de educatie...se sperie de tonul cuiva? si se lasa trimisa la plimbare din doua vorbe? face jocul  celor care o jignesc? ramane blocata  de frica celor care stiu sa urle? o face din comoditate, din lasitate, din lene, din bun simt, din timiditate, din nestiinta, dintr-o stare suverana in fata tupeului? intrebari la care as vrea sa mi se raspunda intr-o proxima emisiune la Radio Tasha.
      Mi-am promis mie ca de azi nu voi mai permite nimanui sa ma puna in situatii umilitoare, de ce sa tac chitic ca natanga, nu-s nici neroada, am vorbele la mine , iar cei care ma vor agresa  si care vor profita de bunul meu simt si nu vor aprecia nici macar bucata de bunatate din sufletul meu, toleranta, sensibilitatea  caracterului meu  cam romantic (dar zic eu drept si cinstit...) vor avea de pierdut, nu mai accept rolul de mototoala...am pierdut si eu destul de cand ma stiu, am pierdut-o pe mama, pe tata nici macar nu-l cunosc, mi-am vazut sotul pe patul de moarte, mi-a murit in brate, m-am simtit ca o frunza in vant, mi s-a parut ca universul meu s-a terminat, am trait clipe de insiguranta, cand nu-mi gaseam locul, mi-am vazut moartea cu ochii si tot nu m-am speriat, am infruntat-o cu darzenie si am mers mai departe, cu inconstienta sau cu forta, mai din inertie mai din instinct asa cum mi-a  permis  mintea si inima...acum ce motive as avea sa joc rolul tutei in fata unui nobody... cine poate stabili drepturile  asupra mea? eu si doar eu!! so?
    Oamenilor care m-au facut sa sufar fara vina le flutur azi o batista de despartire si le spun sa nu uite ca roata este mereu rotunda, mai ales roata morii, angrenata de apa iar eu sunt o morarita  darza si senina! si apropos sunt una" patentata"...am mereu apa la moara....parol!!   ;)

2 comentarii:

  1. O "politica" buna... Stii cum se spune: ce nu ne omoara ne intareste. :) Iar eu mai am un principiu: nimic nu e intamplator. Unele lucruri se intampla pentru ca asa trebuie. Invatam, invatam, invatam... Important este sa nu uitam de noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord! Nu te pot contrazice...Astazi mi-am dat seama ca in fiecare zi aflu cate ceva. Ca e esential sa ma deschid si sa invat de la toate persoanele cu care interactionez. Mi-am dat seama ca atunci cand esti generos, viata e generoasa cu tine, ca atunci ca emiti intentii si ganduri pozitive ele ti se vor intoarce, ca atunci cand judec, mereu atrag persoane care ma judeca.

      Ștergere