Blog premiat

marți, 24 iunie 2014

Gura mea de aer

  
     Iar imi tzopaie prin minte ceva si cum nu pot sa tac, ma apuc sa scriu, deh! am sclipiri de blonda (....oxigenta!!!) tuta-sefa de la Radio Tasha, ce mai, e limpede ca bonjour, trec si eu printr-o perioada  faina- faina  si nu pot sa nu impart frumosul si cu voi! ma las  scaldata de spumele creierasului meu oxigenat si incerc  sa iau o pauza de viata...la naiba o sa spuneti, cum vina asta? pai, vine!!! uite asa bine, bine de tot cand ti-e foarte bine, e ca si cum ai uita sa mai traiesti, adica nu-ti lipseste absolut nimic! Nu schilodesc neuronii nimanui, nu chinui, nu obosesc, m-am refugiat in mine, pur si simplu! si mi-e nespus de bine! sufletul meu e un hotel all inclusive, cu spa, piscina si tot ce vrei,  doar ca mai se uita cate unu' altul asa prin" telescop" si tare l-ar mai darama, isi potriveste arma aia de poti lovi cu precizie(.... cu luneta, cu aer comprimat...pfai!! mai-mai  sa-mi sparga  frumusetea de suflet razgaiat)....pfai!! ca-mi vine sa-i spun - Nu trage dom' Semaca, sunt eu Lascarica! crezi ca-s buna de ciuruiala?neaah!! si daca da..tu cu ce te alegi????
    Eu m-am ales cu transcendenta catre acest taram, al sufletului, un loc in care daca poti sa simti ...vezi ca se intampla lucruri minunate, ti se dezvaluie o lume noua, e bucurie, liniste , magie chiar , e ca si cum toate bogatiile lumii te imbratiseaza cu iubire, ai tot si nu mai simti nevoia sa faci ceva.Incercati si voi, macar o data si veti simti starea aceea de bine, gura de aer de care avem nevoie din cand in cand cu totii! un secret pot insa sa va spun, conteaza mult mijlocul de transport!! nu avion, nu tren, nu vapor, nici chiar propria ta minte, trebuie sa  tii cont doar de inima ta!ea te duce acolo!e singurul ghid bun!Renunta pe moment la minte.. mintea ta  poarta cu ea toate tiparele omenirii, toate imprumuturile, toate razboaiele, toate incertitudinile, toate temerile si toate suferintele lumii. Inima si mintea  mi-au fost prea mult in tandem, acum am facut pasi seriosi spre liniste si relaxare, acum sufletul a devenit portalul trairilor adevarate, e plin de apreciere,  compasiune,  iertare, modestie,  intelegere si curajul de a fi un alt OM!

5 comentarii:

  1. Nici o parte din om nu este inutila, nu este in plus, nu este creata ca sa incurce omul in drumul lui prin viata. Omul are trup, minte si suflet, pentru ca toate aceste moduri de exprimare ii sunt necesare pentru cunoasterea sinelui primordial. Daca ne condamnam trupul sau il desconsideram asezandu-l pe pozitii inferioare fata de spirit, ne intoarcem impotriva unei parti vitale din noi. A fi om inseamna a fi trup si suflet. Unde ar locui sufletul tau pe acest pamant daca nu ar avea aceasta forma materiala? Materialitatea trupului este tot o forma de expresie a spiritului. Iar mintea, cu darurile ei de cautare si exprimare, ne ajuta sa ne descoperim pe noi insine, sa ne intelegem, sa ne comunicam celorlalti. Mintea este un far calauzitor pe drumul implinirii noastre ca om.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mintea umană funcţionează cel mai eficient în jurul vârstei de 50 de ani, nu în tinereţe. Corpul şi creierul nu îmbătrânesc în acelaşi ritm. Dimpotrivă, puterea minţii creşte odată cu vârsta, arată studiile.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Exact! fac lucrurile in propriul meu ritm, rad, plang, simt si iubesc!

      Ștergere
  3. Sa inchidem ochii pentru cateva clipe si sa ne transpunem in acele momente de vis descrise de tine! Parca simt aerul curat, racoarea diminetii si soarele incalzind cu razele sale nasucul meu rece....te pupa fata!

    RăspundețiȘtergere