Blog premiat

duminică, 1 septembrie 2013

Cum e lumea ta?


       Azi m-am gandit cum e lume mea de fapt si de drept...hm!!!!!!!! si uite cum sta treaba, nu e chiar simpla, lumea mea este una duala, ma impart intre virtual si real...e foarte adevarat ca lumea virtuala imi ia mai mult  din timp, fac fata destul de greu acestor lumi paralele pentru ca ele ma solicita intens.
      Ma trezesc dimineata si vietuiesc prin casa, fac cafeluta si degetele cauta rapid tastatura, dau drumul la radio, la radioul meu preferat - Radio Papucel ,las larg deschisa fereastra de la bucatarie sa simta mirosul cafelei de la esspresor si vecinii...(hahahah!!! ca sa vezi cat sunt de sadica!!! ;) ) daca las deschis apare si o vecina sa-mi dea binete...pana atunci insa ma reped la PC sa-mi salut prietenii virtuali( ca altfel e lung sirul mesajelor offline...si se pierd...) nah!!! universul asta cu fire si mufe e tare pretentios! recuperezi greu ce-ai pierdut...ba te mai alegi si cu apostrofari de la  amicii  virtuali:
"ti-am lasat un offline...nu mi-ai raspuns, s-a intamplat ceva?" nu frate! nu s-a intamplat nimic, dar tocmai eram in lumea reala, care ma exmatriculeaza daca o neglijez...ca deh...am si eu un rol in casa asta - Masterchef :)  rol pe care il joc intr-un mare fel, ca-mi place enorm sa gatesc! (dar si sa-mi rasfat ranza cum spun oshenii mei ;) )...deviza mea- Decat sa-mi para rau mai bine sa-mi fie rau! ;)
...dar rasfatul  asta ma prinde  uneori calare pe taste, deci suprapun cele doua lumi, ca deh mancare virtuala care sa te sature inca nu s-a inventat! Trec pe Facebook sa mai vad statusuri noi, acolo doldora de imagini si link-uri spre muzica preferata a fiecaruia... deschid intre timp YMessengerul  inboxul cade greu pe mine...zeci de mesaje, care ma obliga sa le deletez ca sunt exact pe degeaba, imi ia mai mult timp selectarea celor care ma intereseaza!..."miros" intre timp buchetele de flori pe care mi le trimit unii tipi indragostiti de mine...care mai  incearca si o conversatie mai lunga, reusesc uneori sa-mi puna un plasture pe inima virtuala,vindecand o rana facuta de cineva in lumea reala....si uite asa cutiuta mea cu iluzii, creste pe zi ce trece pentru ca ele -ILUZIILE - SUNT DUBLATE! ...ajungand sa se transforme in emotii, bucurii, trairi...si asta nu-i  totul mai am si un cont pe un site de dating, acolo gasesc zilnic un mesaj de iubire, redau mai jos un pasaj:
    "Stau si privesc cum varful teiului din poarta, Ciopleste-n el o inima ce-i toata numai rana. Si te astept cam de demult s-apari, Din ceata enigmatica ce rau ma inconjoara, Tu nici nu ai venit, de ce dispari?.. Odata cu soarele ce-alearga catre seara? In noaptea calda de dorinta mea Te-astept sa vii oricand, iubita mea, Urmeaza drumul lasat de a iubirii stea, Ce imi vegheaza somn strain si greu. Cand ochii mei te vor zari, Calatorind peste a lunii palida, imensa sfera, Voi crede ca visez cu ochi deschisi Si te-oi intampina cu'n brat de irisi si inima deschisa. Doar gandul mi te vede-n noaptea sfanta Si te iubeste nebunatic si ma-ncanta Cu tine sa petrec o noapte alba pana-n zori, Cand roua cea stelara o sa-mi dea fiori. Si-atunci voi alerga nebun la pieptul visului pierdut Ce cade din imensul cerului cu umbre, nedorit. Decat de dragostea ce-ntrun-ar vrea sa-ti fie, Iubita si amanta si mai tarziu sotie. , cad vise peste noi, Si ne ingroapa-n imense amintiri dorirea, Si ne gaseste iarna vietii goi Si seci de visul ce ne naste nemurirea."...nu-i simplu sa te imparti intre doua lumi, nu-i asa?
      Unde mai pui ca in timpul emisiunilor de radio mai primesc si intrebari care mai de care mai ciudate, la care as raspunde acum mai in tihna, ca sa le pot face trimite acest link...pentru ca in mare ele sunt cam aceleasi..deci , dragilor, ATENTIE!   
       Sunt Taur, mandra , grasa si frumoasa si devreme acasa(cum se spune la mine in Ardeal, stilata, rafinata si deloc modesta(...hahaha!! daca nu ma laud eu cine sa ma laude!!! )
        Nu-mi place sa ma protejeze nimeni, ma descurc si singura..parol!
       Ambitioasa, reusesc in general sa deschid orice usa, dar stiu sa si inchid la fel de bine lasand         insa un loc de buna ziua!
       Imi place sa comunic, uneori insa simt  nevoia sa ma "aricesc" (cand simt ca am nimerit intr-o zona minata.)
          Nu beau lapte, in schimb imi place iaurtul si smantana, nu suport insa frisca!
          Beau apa plata cu lime-uri ( cand am...cand nu? duc doru'  !!!!  ;) )
           Nu fumez!
         Imi place la nebunie ciocolata amaruie! cafeaua o beau insa cu un cubulet mic de zahar, unul mic, mic...
         Mancarea preferata - sarmalele si ciorba de burta!
         Formatia mea preferata - Directia 5 
         Cantareata preferata  -  Ruslana 
          Cea mai romantica melodie - coloana sonora a cunoscutei pelicule romantice "Ghost"
       Am o memorie de elefant, imi stiu pe de rost parolele, pin-ul de la carduri (mai putin de la user-ul  Paypal banking, pe care il am notat )
          Prima pasiune pentru un baiat am facut-o in clasa a 6-a, ne-am cunoscut intr-o tabara la mare, ne-am scris 2 ani , dar cand am ajuns sa fim colegi de liceu nu m-a mai interesat!
          Imi plac florile la nebunie! casa si balconul dar si scara blocului e plina de flori, la casa mea am insa doar in gradina plante perene, ca n-am cum sa tin ghivece, nu sunt zi de zi acolo!
          Adorm citind sau uitandu-ma la TV...
          Mi-e frica de singuratate si de intuneric
          Fac obsesie pentru barbatii inteligenti si cu simtul umorului dezvoltat!
          Imi plac hainele sport, dar ma orientez dupa moment respectiv...ma feresc de ridicol!
          Uneori visez cai verzi pe pereti ( cred ca-mi odihnesc mintea atunci...)
      Imi plac metaforele(cine nu le gusta e dusmanul meu nr. 1)IMI PLACE SA MA JOC CU CUVINTELE...
         Imi plac oamenii veseli si activi, fug de cei morocanosi!
         Uneori sunt pudica, dar nu genul acela de"mimoza" ... ;)
         Iubesc muzica si dansul (chiar am facut o scoala de dans)
        Urasc bautura (m-am imbatat o singura data...sa vad ce simte sotul meu, D-zeu sa-l ierte cand bea, pentru ca el era foarte vesel atunci... avea o logoreeeee..pfuo!!!sa te tii frate bine si sa-l asculti cu atentie ca altfel se cam spara! ;) ).
         Injur rar, pana nu demult chiar deloc, dar mai nou spun si eu PLM (asta am invatat pe un  forum unde eram moderator in urma cu ceva ani)
         Imi place Suleyman Magnificul la nebunie, abia astept  ziua de marti sa reinceapa sezonul din toamna a serialului.
          Nu-mi plac filmele in format  3D
          IMI PLAC NESPUS DE MULT CALATORIILE
          Ma deranjeaza un lucru - PC -ul meu mai cocheteaza cu virusii, si-mi da uneori peste cap totul!
          Sunt matinala, deh!! cine se scoala dimineata departe ajunge! ;)
          Cand ma loveste pesimismul ies la plimbare sau fac shopping!
          Culorile preferate, rosu, verde si ciclamen
          Muncesc cu pasiune, dar nu sunt genu' acela perfectionist!
          Am unghiile  ingrijite,lacuite mereu... (ma feresc de oamenii care vad ca nu le poarta curate)
          In general sunt diplomata, dar se intampla sa-mi pierd subtilitatea, sunt naiva ..dar nu fraiera!
          Sunt colectionara de papusi cu cap de portelan si obiecte vechi din cupru.
          Am permis de conducere  si masina, dar in ultimul timp conduc mai rar...prefer mersul pe jos.
          Nu suport frigul!
          Urasc oamenii oportunisti!
          Upsssssss! si cam atat, am spus cam multe( mi-a luat ceva timp) ... asta e  cea care  se semneaza OM( Olga Morar) ....fug in lumea mea reala..PA SI PUSI!!!

     
         

7 comentarii:

  1. woow ce cv interesant..sa-mi zici cate cereri in casatorie ai primit...chiar daca stiu ca nu accepti niciuna:)Cum e lumea mea??? banala..dar e a mea si imi place...de un timp e umbrita de suferintza pentru cei din jur..atat de dragi mie.. … Parca nu mai gandesc cu mintea ci cu cu trupul şi parcă dansez fraze cand diminetile albe ma gasesc in cautare de zboruri.Ma doare ziua ce inca n-a venit si ma rog pentru suflete pustiite de batranete si de boala.. Stii tu la ce ma refer...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. STIU LA CE TE REFERI...imi pare rau..viata e dura uneori...dar raman la concluzia la care am ajuns demult - esti un om puternic, foarte inimoasa si reusesti sa le duci la bun sfarsit toate.Te pup si te imbratisez!

      Ștergere
  2. Cum poate o zi sa nu fie frumoasa cand incepe cu un zambet ? te-am trimis buchetul de trandafiri oferit in dimineata asta si pe care-l vei pastra strans langa inima ta si prin care ai reusit sa-ti simt inca odata lumina si caldura sufletului tau aproape de mine.
    Si pentru ca pe fiecare trandafir alaturi de dragostrea ta am gasit cate o mica bobita de roua, cu grija le-am stras si pe aroma cafelutei noastre magice le voi trimite catre tine cu toata dragostea mea pentru a te putea bucura si tu de puterea prieteniei si a iubirii iar bunastarea si indestularea sa-ti faca viata usoara pentru a simti aroma fericirii si a frumusetii aduse de darul sfant numit iubire si purtate de o minte clara dintr-un suflet si pentru o inima blanda si curata.
    Sa ai o zi placuta asemeni diminetii ce cu blandete face loc unei noi zile, unei nou saptamani pe care ti-o doresc frumoasa plina de lucruri bune. Cu dragoste gandurile mele alerga spre tine insotite de un mic sarut si pentru a-ti spune si azi din inima " ca tare imi esti draga si ma gandesc la tine,cu mult respect si multa dragoste Florin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay.
    I'm definitely enjoying your blog and look forward to new posts.

    RăspundețiȘtergere
  5. Howdy! I could have sworn I've visited this blog before but after browsing through a few of the posts I realized it's new to me.
    Anyways, I'm certainly pleased I stumbled upon it
    and I'll be book-marking it and checking back regularly!

    RăspundețiȘtergere
  6. E bine,e caldura sufleteasca , frumos la tine... <3
    Multumesc...
    O zi frumoasa ca tine si cu multa inspiratie !
    Pretiuire !

    RăspundețiȘtergere