Blog premiat

sâmbătă, 28 aprilie 2012

Tupeu sau LIPSA DE EDUCATIE?

    Mai in urma cu cateva minute vorbeam cu o  persoana draga mie   despre un obicei prost pe care il au unii...care se trezesc tam- nesam "ombelico del mondo" si isi inchipuie ca le este permis totul, chiar si nesimtirea de a te suna in miez de noapte, ca, vezi bine si-a adus el aminte de-o chestie apusa, o chestie care s-a intamplat acum o luna... si" pedaland" eu asa prin gandurile mele ,acum,  ma gandeam ca poate asta o fi o moda noua, nu sunt in trend si am lipsit  la lectia asta de viata...poate asa se cade...si, pentru ca de fiecare data cand am nedumeriri, nu mi-e rusine sa intreb si pe cei din jurul meu, daca e bine sau nu e bine...o fac si acum....deci, dragii mei, telefoanele nocturne au devenit o noua moda si nu ma am eu cu moda? ..oi fi "expirata, mai...o paguba...ma!"vorba lui Maximilian in piesa lui "Sofie".... sofisticata,mai...!
    Hmmm, Olga...mi-am zis, mai trebuie sa-ti vopsesti parul tau blond platinat in unul mai inchis... si sa-ti faci implanturi la creieras,  ca poate asa nu o sa  mai raspunzi la numere aiurea la miez de noapte, care  pur si simplu vin si-ti spun:"Evrika, am descoperit America!" dar America lor e WC din baie, unde poate au uitat sa traga apa!
    Nu vreau sa emit  axiome legate de telefoanele mobile, dar le consider necasara intrebuintarea in momentul cand vrei sa comunici ceva , urgent, oportun orei, care chiar nu  merita amanare...vrei pur si simplu sa lamuresti o problema care nu suporta intarziere, dar...,uite ca devin cu ceva mai desteapta incepand din aceasta zi...imi "mutesc" telefonul....el  de buna seama, nu se va revolta...pentru ca ce i-a fost dat sa auda, n-a fost pe placul lui si nici al meu! iar daca vor mai dori unii, altii sa incerce ii trimit frumos pe un site... este raspunsul meu pentru ei, sa-l aleaga pe cel unde se regasesc!...sa-si bage dintii  ascutiti  in beregata celor care le permit acest lucru, astfel de "oameni de bine" care pariaza pe faptul ca te  neutralizeaza, nu realizeaza ca de fapt iti dau sansa de a deveni mai puternic si mai bun...asadar... infruptati-va, si, sa auzim numai de bine !!! Le-ati cautat cu lumanarea..le-ati gasit!
:INJURATURI

9 comentarii:

  1. Parerea mea e ca cel care si-a permis un telefon la miez de noapte merita injuraturile pe deplin... si cred ca daca erai inspirata atunci trebuia sa i le aplici, asa fara jena!Le merita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm...pai, cam da! merita! dar...raspund prin versurile lui Arghezi:
    "Asa cui faceam si eu
    Poate chiar mai iscusit,
    Insa vezi..nu m-am gandit!"
    pe mine obraznicia unora ma blocheaza!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu`i nici tupeu,nici lipsa de educatie;simplu: este doar NESIMTIRE !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa, ma gandeam si eu...dar poate altii au o alta parere...astept, in continuare , inca nu sunt pe deplin edificata!:)))

      Ștergere
  4. a primit mami intr-o noapte un telefon, buimaca, raspunde ea... o voce incepe sa tipe ca o asteapta in gara la Brasov.. se vedea clar ca domnul respectiv era complet beat, mai ales ca noi stam la sute de km de orasul asta:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Oameni care uita ca sunt anumite ore la care iti poti permite sa suni...ii cataloghez pur si simplu - PROST CRESCUTI!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ziua buna Olga! M -ai uns la suflet cu postarea ta...este intradevar o chestiune de bun simt, de buna crestere....sa stii sa respecti orarul permis pentru apeluri telefonice....cele venite la ore nepotrivite se justifica doar in cazuri de forta majora, de viata si de moarte...atunci numai exista suparare sau deranj! Sunt persoane insa, care nu pot intelege asta, se simt ofensate daca nu le raspunzi, sau daca le atragi atentia....am eu o clienta veche ...ce n are leac...poate am sa reusesc sa i indrept pasii catre blog ul tau sa citeasca!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect, asa ziceam si eu!cu drag primesc si opinia prietenei tale, cine stie, poate ma convinge ca n-am dreptate....;)

      Ștergere