Blog premiat

duminică, 15 aprilie 2012

Paste binecuvantat!

     Nu intotdeauna primim chiar tot ceea ce ne dorim de sarbatori, sau poate nici noi nu reusim sa oferim celor dragi  ce ne propunem... important este sa apreciem ceea ce ni se ofera,  cat ni se ofera, sa multumim pentru ceea ce ni se ofera si sa traim frumos clipa.....,lumina Invierii  m-a invatat cu adevarat sa cred in frumos, sa traiesc sentimentul de impreuna, alaturi de cei dragi!...sa trec  peste ce-a fost, sa cred cu adevarat in mine...sa pot sa aleg ce mi se potriveste, sa separ raul de bine...
    Cred ca odata cu Invierea  multi dintre noi am simtit o eliberare, o usurare de pacate, pe care cu voia sau fara voia noastra le savarsim...de Sf. Paste eu va invit la  pranzul sufletului meu...sa-mi culegeti dorurile, zambetele si "cozonacul" din suflet!...si nu uitati  versurile  lui Alecsandri:
"De la mine pin' la tine
Numai stele si lumina!"

                Paste binecuvantat!Hristos a inviat!



Update:
 Imaginea apartine grupului" Prieteni adevarati "de pe Facebook...pe care ii salut cu dor si mare drag!

14 comentarii:

  1. Frumos scris...bravo!Nu intodeauna se intampla asa cum ne dorim, primim , oferim atat cat ne sta in putinta....sanatosi sa fim si sa nu ne pierdem speranta! Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat! SARBATORI CU PACE SI LINISTE SUFLETEASCA!

      Ștergere
  2. Te astept in vizita in blog ul meu! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori cu bine si sanatate..Adevarat a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat! Sarbatori cu pace si liniste interioara!

      Ștergere
  5. Am pasit tiptil...sa nu tulbur pacea sufletului tau..din aceste zile sfinte si m-am asezat cu dor pentru a pranzi cu tine ...Ti-am furat un zambet,ti-am cules un dor si m-am cuibarit putin la poarta sufletului tau atat de cald si de generos.Esti minunata,Olga mea draga..Hristos a inviat!! si lumina sperantei si a bucuriei sa iti inunde viata!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si de va fi sa vina Isus
    Din ceruri inapoi la noi,
    E semn c-a inviat credinta
    C-a inviat cei bun in noi.


    Doresc ca în acest an Hristos să învie în inima şi viaţa ta. Să îţi de-a pace, bucurie şi tărie, că să spui şi altora că Hristos a înviat!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta! Multumesc mult pentru mesaj..Adevarat a inviat!

      Ștergere
  7. She's not the type who will get depressed on the minutest problems or who scowl at the slightest misunderstanding.
    In this article we are going to talk over some major signs to find out if she wants you too.
    Now, 15 years later, these are still going strong, and also
    the press sick and tired of writing crap about them.

    RăspundețiȘtergere