Blog premiat

luni, 21 decembrie 2009

Premiata de Ana-Maria


Am primit un nou premiu,care mi se pare tare de moment si care se potriveste mult cu blogul meu ,asa ca il ridic cu mare drag de la Ana-Maria careia ii multumesc mult!Mi-e drag si premiul ,mi-e draga si Ana-Maria pe care o pup si o imbratisez. Premiul merge mai departe la HeArT; este una dintre cele mai dragi blogherite,una pe care o stiu de la inceputul meu in blogosfera....o rog sa-l primeasca este oferit cu mare sinceritate....premiul este insotit de urarile mele de bine, impliniri si sanatate multa,iubire cat cuprinde!:)

7 comentarii:

  1. Multumesc,raza de soare,te pup!! zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Olguta, ai pe "Biblioteca Babel" un premiu pe care l-am conceput anume pentru tine. Te rog sa-l primesti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Waw!!multumesc mult doctore...o sa-l primesc cu mare drag....fug sa-l iau!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. SARBATORI FERICITE,DRAGA TASHA!
    Sorry pt intarziere,dar am fost tare ocupata zilele astea..si n-am avut timp sa citesc pe nicaieri!Multumesc mult pt gandurile tale bune catre mine..si-ti doresc muuulta sanatate ,pace in suflet si iubire!Sper c-ai petrecut un Craciun minunat..si inca odata multumesc pt tot!
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu toata dragostea,sa-lprimesti asa cum l-am oferit...multumesc pentru urari,aceleasi ganduri bune si tie!

    RăspundețiȘtergere