Blog premiat

miercuri, 30 decembrie 2009

Logica inutila


E miercuri ,e ziua de poezie pe blogul meu...ca de obicei ...:)



Logica inutilă




Aşa se întâmplă logic,

plecăm şi sosim undeva.

Plecăm pentru o clipă, pentru un ceas, pentru o viaţă,

poate nu trebuia să plecăm, dar problema nu-i asta,

ci faptul că sosim undeva, totdeauna sosim undeva,

poate nu sosim la timp, nu sosim unde trebuie,

nu sosim unde-am vrut

dar sosim undeva şi câtă vreme sosim undeva

totul e logic

chiar dacă logica şi fericirea sunt lucruri total diferite,

totuşi am plecat şi am sosit undeva,

am greşit drumul, dar am sosit undeva,

dar când nu mai sosim nicăieri

totul devine ilogic. Spre ce ne ducem

dacă nu sosim nicăieri?





poezie de Octavian Paler

13 comentarii:

  1. Frumoasa poezie.
    Un an nou plin de fericire iti doresc Tasha.
    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ilogica din această poezie are logică, încă ce fel...plecăm undeva şi sosim nicăieri...

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    RăspundețiȘtergere
  3. La Viena e bine,dar dorul de casa deja ma apasa....:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lille,la fel si tie...numai impliniri sa-ti aduca anul care vine...

    RăspundețiȘtergere
  5. Geanina,exact asa am hgandit si eu...crede-ma,de aceea am si postat-o...

    RăspundețiȘtergere
  6. ,,A mai trecut un an"...Tasha, te aşteaptă aici un dar de suflet şi o urare caldă, din toată inima!
    Ia darul şi dăruieşte-l tuturor apropiaţilor inimii tale! La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi se pare foarte frumos:)...La multi ani, toate cele bune, multa sanatate, fericire si impliniri alaturi cei dragi tasha:)

    RăspundețiȘtergere
  8. buna ziua, nemaipomenita fotografie îmi place muzica, îmi cânta fernando :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mariana,multmesc,l-am daruit deja...
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. Rappa_ru',la multi ani si tie,sa fii iubit!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Selena ,asta inmseamna ca mai trebuie sa vii ,sa mai asculti...te pup!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. tu ai poposit in inimile noastre..nu e putin..

    RăspundețiȘtergere