Blog premiat

sâmbătă, 12 decembrie 2009

Fara tine


FÃRÃ TINE






Fara tine mi-e frig

N-am inteles niciodata

Cum simte aerul

Ca ai plecat.

Universul se strange

Ca o minge plesnita

Si-si lasa pe mine zdrentele reci.







Cainele negru

Cu burta intinsa duios pe zapada

Se scoala si se indeparteaza

Privindu-ma in ochi,

Refuzand sa-si spuna numele.

Incepe sa fulguie.

Ma ustura pielea

Pe locul de unde te-ai rupt.

Si mi-e frig,

Cand simt cum cade moale,

Odata cu zapada,

Aceasta rugaciune catre nimeni.









Autor: Ana Blandiana

6 comentarii:

  1. Atat de frumos! Imi place stilul ei de a scrie.
    Va imbratisez cu drag! O duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place si mie mult...mi-a placut din tinerete,am cumparat toate volumele ei.
    pupicei austrieci!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti trimit imbratisari si te rog lasa-ti gandurile sa aleaga pacea si bucuria Lui!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa ma simt acum,linistita,draga Elena...te imbratisez si eu!noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Poezia mea preferată scrisă de Ana Blandiana este "Descântec de ploaie".

    Îmi place tot ceea ce scrie, alegerea ta este minunată!.

    O seară plină de iubire, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am pus-o pe un alt blog aceasta poezie,imi place mult si mie..dar ce sa zic? eaa este o delicata,desi,sincer,aveam probleme cu sotul meu,lui nu-i prea placea de ea,aparuse pe sticla foarte des dupa revolutie,si-mi zicea ca o enerveaza ca se pisiceste...si ce dac?nu oricui ii sade bine s-o faca! ei i se potriveste si atitudinea asta.

    RăspundețiȘtergere