Blog premiat

marți, 22 septembrie 2009

Speranta imi da putere



Privesc cerul senin si cald si mi se pare ca toamna asta are alte valente,este mai verde,mai calda,mai blanda ca restul toamnelor si ma gandesc o fi de la ochii tai verzi care imprastie cu generozitate caldura si blandete,sau pur si simplu o vad eu asa...asa ma ajuta El s-o vad de-o vreme incoace..
Mi-ai spus duminica ca niciodata toamna n-a fost asa frumoasa ca acum,stau si ma intreb cum poate iubirea sa influienteze pina si perceperea anotimpurilor...cand esti indragostit se pare ca totul in jur primeste alta culoare....
Inca esti un mister pentru mine,as vrea sa scap de gandurile nerabdarii de a te cunoaste in realitate,dar nu cred ca am inca puterea de-a te intalni...sau poate vreau sa vad daca ochii tai sclipitori si plini de vise,vor fi la fel si peste o saptamina si peste o luna si peste un an...
Deocamdata vreau sa visam frumos,sa ne bucuram de fiecare dimineata,pentru ca atunci e momentul cand ne vedem, ne incarcam sufletul de zambete colorate, de lumina si caldura care o degaja cuvintele care le scriem....ce fericita sunt ca D-zeu ne-a creat si posibilitatea de-a visa...de-a visa cu ochii deschisi.Fara vise n-as mai putea trai. Si speranta imi da puterea de a merge mai departe.
Astept sa ne dam ochelarii jos...sa ne privim in ochi, sa putem sa ne eliberam de temeri,intrebari fara raspunsuri...astept pacea si linistea sufleteasca sa puna stapanire pe sufletele noastre.
Pina atunci da-ti ochelarii jos...uita-te in zare si gandeste-te ca eu sunt aproape de tine...o sa ma opresc ,ma simt saracita de cuvinte.... ma gandesc la filosofia lui pe O. Paler: "Iubire ? Singuratate? Intelepciune ? Ce nevoie mai am de notiuni aici unde inima are propriul ei limbaj? Si unde iubirea, singuratatea si intelepciunea se amesteca intr-o stare de spirit pentru care nu exista cuvinte"

Un comentariu:

  1. Fa ce te face fericit, si lasa-i pe cei din jur sa stie ca ii iubesti.
    Spune-le ca ii iubesti, spune-le cat de mult tii la ei, spune-le tot.
    Spune-le faptul ca fara ei nu ai exista.
    Chiar si lui, celui de care iti e asa frica, personajul decisiv din
    acest moment, care iti poate decide bucuria si tristetea, spune-i cat e de important pentru tine. Ce se poate intampla? Nimic, doar
    sa afle un adevar ce nu a suparat niciodata pe nimeni. Faptul ca
    nu suntem singuri si ca cineva, acolo, oricat de mic si
    neinsemnat ar fi, ne iubeste.

    RăspundețiȘtergere