Blog premiat

sâmbătă, 12 septembrie 2009

Azi am avut o zi grozava!




Stiam eu ca azi voi avea o zi buna!...aveam un presentiment ca mi se vor intampla numai lucruri placute si uite ca ele chiar mi s-au intamplat!
Cu care ati vrea sa incep?
Hai ca le iau in ordinea in care ele s-au petrecut...
Mai precis am doua lucruri care m-au bucurat foarte tare,primul ar fi intalnirea mea online cu cineva drag mie,cu cineva care ma face sa zambesc mereu,tot ce-mi spune el imi face placere,are simtul umorului si parca va spuneam ca sunt topita dupa barbatii cu simtul umorului...umor,umor dar prin gluma se mai spun si lucruri mari,adevarate ,pe care poate nu avem curajul sa le spunem sub alta forma....uneori din cauza ca ni se pare prematur,alteori pentru ca nu stim ce reactie ar avea celalalt si atunci e simplu...la o adica poti sa bati in retragere sa spui ca de fapt ai glumit.
Azi,as vrea sa cred ca tot ce mi s-a spus a fost adevarat,ca cele aproape trei ore pe care le-am petrecut pe YM au fost la fel de captivante si pentru el si ca isi doreste cu aceeasi ardoare sa ma reintalneasca....veti zice cu siguranta"pfai,Olga s-a indragostit!!!"...nu stiu ce sa cred,cert este un lucru ca ma simt foarte atrasa,imi place cum gandeste si astept cu nerabdare sa-l reintalnesc....nu pot face inca deosebirea dintre cele doua stari" intre dragoste sau indragosteala...se spune ca indragosteala este floarea, iubirea este fructul....si ca multe flori se scutura usor,se trec fara sa apuce sa rodeasca...
Hmmm,pai, cum??? nu e acelasi lucru iubirea cu indragostirea?nu ,nu este...
Nu e acelasi lucru. Iti poti iubi parintii, copiii, prietenii, dar te poti indragosti de sotie, de amanta, de o tipa oarecare....poate eu sunt in cazul de fata o tipa oarecare pe care a gasit-o pe un site de dating,care poate i-a "spus "ceva...ce anume??!!...ce pot sa spuna pozele?te simti atras de felul cum arata persoana respectiva,iti doresti mai apoi sa vezi cum gandeste,vrei s-o vezi pe web...daca totul e asa cum ti-ai dorit...ce-ti ramine de facut?sa-i auzi glasul...iar mai apoi s-o intalnesti cu siguranta!
La"siguranta"...hm!!!..aici mai ramane de vazut!nu mi se pare chiar simplu...e ceva distanta intre noi doi,si desi ne apropie multe lucruri daca stau sa ma gandesc ne si despart multe lucruri...lucruri pe care prefer sa le las sub tacere...fac parte din "my secret life"parafrazandu-l pe Leonard Cohen...si credeti ca fac acum?il ascult pe Leonard Cohen...http://www.youtube.com/watch?v=uyMC5MJYOZ8
imi da o stare de visare...ma face sa ma gandesc la el..si dau replay,again and again....
Dar, hai, sa va dezvalui si a doua bucurie:m-a sunat Camelia...din Italia,era cu iubitul ei,vroia si Mauritzio sa ma auda...ne-am salutat,eu straduindu-ma cat stiu pe italiana si el cat stie pe romaneste...a fost haios,dar ce este important din toata discutia ...vor sa ma vada !!!...li s-a facut dor de mine si nici una nici alta Cami a intrat online sa-mi cumpere cu cardul bilete de avion dus intors...m-a intrebat dupa o ora daca imi convine data,pai cum sa nu-mi convina cand eu mor de dorul ei,a fost la mine in iulie,dar prezenta ei imi face mult bine,este o fiinta absolut adorabila,azi i-am marturisit un secret...am reusit sa fur din energia ei...ma simt diferita de fiecare data dupa intalnirea cu ea,nu cred ca s-a suparat ,ba mai mult cred ca mi-ar oferi cu draga inima orice...de fiecare data cand am fost la ea in Italia,a reusit sa schimbe ceva la look-ul meu...ba mai mult chiar si in mentalitatea mea a avut ceva influiente...datorita ei cred ca pun mai mult pret pe aspectul fizic,n-am sa reusesc insa nicodata s-o ajung...ea arata ca o artista,e o frumoasa!!!...ce-mi place cel mai mult la ea...jovialitatea,dragostea ei de viata,rar o vezi trista,si-mi mai place ceva...imi place cum se maimutareste...nu sade bine oricarei femei...dar pe ea o prinde grozav!imi place la nebunie cum se pisiceste...mie ca mie...dar Mauritzio e topit dupa ea...mai ales ca o face la modul inteligent,ea fiind de profesie profesoara de engleza-italiana...
Gata!!!
Azi nu va mai povestesc nimic...a intrat cineva pe messenger si vreau sa schimb citeva vorbe...pe maine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu