Blog premiat

duminică, 20 septembrie 2009

Labirintul...




O sa fie bine!
Trebuie sa fie bine....ce ne-am face oare fara incurajari?!
Nu mai sunt acaparata de ganduri ...am o liniste interioara,de unde vine?chiar nu-mi explic...si daca mi-as explica la ce mi-ar ajuta?Gandurile au plecat undeva departe,s-au intors apoi inapoi...s-au obisnuit cu mine ,m-am obisnuit si eu cu ele...sentimentele mele nu mai sunt la fel de rebele,s-au potolit si ele,nu mai vreau sa le evoc...e bine asa cum e,oricum ele sunt codificate si intelese doar de noi doi...si asa vor ramine!...si uite asa mai trece o zi cand ma gandesc la tine...o zi cand poate si tu te gandesti la mine.
Inca o zi in gradina secreta a eterului,o zi in care te-am simtit ca esti available desi erai pe invisibile(exact ca-n imaginea pe care am postat-o...incercai sa te ascunzi de iubire...)...gradina noastra cu vise si parfum de toamna tarzie...gradina cu senzatii in care ne-am pierdut ca intr-un labirint,e greu sa ne gasim,labirintul isi incalceste caile cu cat inaintam mai mult...n-am putere sa te strig,si nici putere sa intind mana...astept sa ajung la capat,dar sunt hranita doar de imaginatie si-mi vine foarte greu sa razbat...si nu stiu daca esti inaintea mea sau in spatele meu....
As fi vrut sa stiu daca ti-a fost dor azi de mine...dar poate ar fi fost o interogatie stupida,stiu ca mi-ai raspunde ca ti-am lipsit,la fel cum mi-ai lipsit si tu mie...furam clipe, minute,ore,si ne simtim fericiti dar vinovati,...si apoi,la urma urmei de ce?pentru ca incercam sa facem lumea mai frumoasa cu ganduri si sentimente inocente?atata vreme cat suntem amindoi rezonabili de ce ne-ar ingrijora relatia noastra?Foaia asta imaginara nu mi se pare ofensiva....este doar o terapie pentru noi,un joc de cuvinte care ne fascineaza,un joc in care iesim invingatori amandoi....niciunul nu pierde,daca in final vom gasi un loc de suflet,de retragere ,asta va fi trofeul.
Caut in PC o muzica care sa fie compatibila cu starea mea...ea imi da o stare de bine...as vrea sa ti-o trasmit si tie...as vrea sa stiu ca-ti este bine,ca esti linistit si te gandesti la mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu