Blog premiat

duminică, 13 septembrie 2009

Ne-am inmultit!...












Poate v-am povestit in blogurile trecute ca Sissi birmaneza noastra a fost exilata la casa din Negresti,puii ei,mi-au zapacit frumusetea de scaune din piele din bucatarie,s-au invatat sa se catere,iar urmele ghearelor mai dainuie si azi aducandu-ne aminte din nou de puii ei nazdravani.
Mergand zilele trecute la Negresti...surpriza!!!!
Sissi a mea avea pui...pfai!!!!mi-am zis ce ma fac eu Sissi cu tine?cu tine ca si cu tine,te aduc inapoi la Satu Mare dar puii,puii cum ii plasez ??!!!!mai ales ca se combinase cu motanul din vecini si motanul e rasa comuna....
Mi-a fost insa mila de ea...mi-am adus aminte cum venea ea linga mine de fiecare data cand aducea puii pe lume,o obisnuisem cu asta,o incurajam,ii pregateam intr-o cutie "maternitatea" era o maternitate stiuta de noi doua,ferita de ochii indiscreti ai celor care ar fi vrut s-o vada in acele momente.Nu vroia insa sa fie singura niciodata,daca noaptea uitam sa-i aduc cutia in dormitor,plingea la usa pina ii deschideam,iar spre dimineata ii gaseam puii linga ea, la picioarele mele,acum mi-am facut mea culpa..ca n-am fost alaturi de ea...
Clar!trebuie s-o sterilizez,sa nu se mai chinuie...si o aduc inapoi la Satu Mare,las acolo doar un pui de-al ei sa nu ma invadeze soarecii in toamna asta mai ales ca am observat ca ,chiriasii mei lasa usa dinspre curte deschisa tot timpul...asta pentru ca rottveilerul meu este obisnuit sa doarma noaptea pe covorul de pe holul care face legatura spre garaj...am incercat zeci de variante, sa-i schimb locul,n-am reusit orice fel de covor i-am pus si oriunde l-as fi plasat,el revenea acolo...
Azi as fi vrut sa ma duc la Negresti sa vad ce fac puii,insa s-a anuntat o vizita a unui fost coleg de facultate a fiicei mele,astfel incat o sa mergem zilele care vin ...sa mai duc niste conserve cu hrana umeda puilor si sa vad ce fac cu ei ...sa nu las o grija in plus chiriasilor mei...
Edit later:
..cei care seamana cu ea sunt vinovatii pentru care am exilat-o pe Sissi la Negresti iar cei colorati sunt progeniturile motanului din vecini...de la Negresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu