Blog premiat

joi, 17 septembrie 2009

A nimanui...




Cam asa ma simt acum...
Nu-mi doream mult...imi doream sa pot rezona cu cineva,sa pot sa-mi deschid sufletul,sa stiu ca-i pasa cuiva de mine..sa pot sa-i spun tot ce simt,dar asa se pare ca e viata trebuie mereu sa gasim scuze si subterfugii daca lucrurile nu merg bine si sa devenim suspiciosi daca merg bine...
Am fugit de mine,de el ,in momentul in care imi era bine ,dar,simteam ca sentimentele escaladeaza,nu le puteam lasa asa ,in ritmul acesta ajungeau sa ne dea peste cap....si nu era bine...mi-au ramas pe offline gandurile lui:"iti voi fi mereu "aproape"de departe...desi mi-as dori sa-ti fie "aproape" de aproape,ai luat cu tine totul "la plecare"...dar am ramas nespus de bogat sufleteste...iti respect hotaririle,desi imi doresc sa n-o fac..."
Eu cred ca toate inceputurile sunt magice,poate tocmai pentru stangacia care le guverneaza,stangacia aceea plina de farmec,unde ratiunea nu are loc....la noi cred ca cuvintele au fost totul...au fost atractia fatala...cuvintele au forta lor pe care eu n-am subestimat-o niciodata...m-am lasat recunosc vrajita de ele,de privirea ta,de ochii tai care spuneau multe cand ma priveau...eram intr-un inceput fascinant care as fi dorit atunci sa tina forever.
Cineva spunea ca viata e a o mancare,cu cat are mai multe condimente cu atat e mai gustoasa,si daca e prea dulce ti se apleaca,daca e prea sarata n-o poti manca...deci totul e o adevarata arta a combinatiilor...micile picanterii dau savoare vietii.Poate n-ai vrut nici tu sa te privezi de acest lucru ,ai vrut sa traiesti momentele perfecte pe care viata ne-o ofera...sa stergi praful rutinei care probabil s-a asezat confortabil in viata ta...te-ai descatusat de norme...nu te-am condamnat si n-o sa te condamn niciodata,
deoarece ,convingerile tale erau sanatoase,desi ai fost tentat sa rupi lantul unor conventii...
Acum ne-a ramas sa escaladam muntele de neliniste,care ne apasa pe amandoi...vezi?!!viata este uneori complicata pentru ca noi oamenii o facem asa...inchei prin a-ti spune ca,odaia sufletului meu a ramas goala fara tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu