Blog premiat

vineri, 18 septembrie 2009

Din nou despre Tasha...




Am scos-o pe Tasha putin jos,la plimbare,a aparut si soarele intre timp...e placut,Tasha ma tragea de lesa,spre poarta lui Max,degeaba i-am explicat ca stapanii lui Max la ora asta sunt la serviciu,cu greu s-a lasat convinsa sa ma urmeze...noroc cu un caine mare care a aparut pe strada cu stapinul sau,i-a atras atentia Tashei,desi era un Labrador ciocolatiu,urias pe linga ea...a inceput sa se bage in seama latrand insistent,ma gandeam in sinea mea,cum si cat s-o fi vazand ea de mare,de crede ca poate sa se ia de un astfel de animal?
Labradorul a privit-o cu blandete insa,la fel si stapinul care m-a intrebat cati ani are...i-am spus ca trei ani si citeva luni(inmultit cu 7 ca asa se calculeaza varsta unui caine),ar trebui sa fie o domnisoara inteleapta,dar...
...dar,despre asta vorbeam aseara cu fetele mele,la cat de indaratnica e Tasha,face doar ce vrea ea.E o rasfatata!Cand da de iubire nu se mai satura..isi baga capusorul ei mic sub mainile tale si te obliga s-o mangai...cum faci asta, o dai pe spate,moare de dragul magaierilor!
Ce e mai grav,e ca am obisnuit-o cam prost,nu pot sa maninc ceva sa nu stea gura casca linga mine in doua labute si sa implore sa-i dau o bucatica si ei,daca n-o fac,ma priveste cu atata tristete,isi agata apoi labutele pe picioarele mele si nu abandoneaza pina nu ii astampar pofta...
Ca s-o dezobisnuiasca de acest lucru,fetele au cumparat o punguta de biscuti"Gravy bones" sub forma de oscioare,ii dau cite unul si ea pleaca,dar,de la o vreme s-a smecherit,le depoziteaza intr-un loc stiut de ea si revine imediat dupa urmatorul...neaaaahhh!ca ne-am smecherit si noi,le recuperam si i le mai dam odata...
Ii plac plimbarile cu masina,ne cauta pe rand pe fiecare,cand e in bratele mele,cand in ale Roxanei sau ale Biancai..dorind parca sa ne spuna ca ne iubeste la fel pe toate trei...intr-un sfarsit daca drumul este mai lung isi gaseste un locsor pe bancheta din spate.
Cu alte cuvinte Tasha este un membru al familiei noastre,care se bucura de mare atentie din partea noastra,dar si ea ne ofera multa recunostinta,ne primeste cu atata iubire cand revenim acasa incat pina si vecinii stiu cand suntem si cand nu suntem acasa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu