Blog premiat

luni, 14 septembrie 2009

Ganduri tacute




Azi ,te-am pierdut mai repede decat imi doream,dar,stiu ca o sa te regasesc mai tarziu....
Am ramas insa un pic,acolo in inima ta,in tacere,cu ganduri mute,ganduri tacute,o sa ma trezesti insa mai tarziu,cu un sarut pe ochii mei ca toamna...
Ti-am spus ca-mi place vocea ta...accentul tau neaos moldovenesc,a ramas prin ecouri dulci in gandurile mele pline de tine...
E aproape liniste in sufletul meu... il ascult pe Joe Dolan..."It's You, It's You, It's You"...si ma intreb de ce cred asta?de ce simt asta? de ce simt ca tu esti acela?
Azi am aflat culoarea vocii tale ,am inteles necuvintele cand ma priveai pierdut am aflat ca simti la fel ca mine..inchid acum totul in cutiuta mea cu iluzii...o sa las din cand in cand sa mai intre cite-un gand razlet acolo...nu vreau sa adun prea multe,nu vreau sa le inabus...
Mi-ai spus ca te gandesti sa vii la mine,stiu si eu?am reinventa oare pacatul inceputului lumii?am admira intr-o imbratisare fireasca un rasarit de luna...??!!!
Prea multe intrebari fara raspunsuri...
Renunt sa ma mai intreb...oricum raspunsurile sunt departe....

Un comentariu: