Blog premiat

joi, 10 septembrie 2009

Poveste de dragoste in lumea necuvantatoarelor...





Da,da...o poveste de dragoste in lumea necuvantatoarelor,Tasha mea s-a indragostit de un catel din blocul vecin,are un logodnic...este extrem de fericita cand il intalneste si deja nu stiu cum sa va explic stabilim cu stapanii lui Max,pentru ca asa il cheama pe catel ,ore de intalnire,stapanii lui Max sunt niste medici stomatologi extrem de simpatici,lucreaza cam mult,vin doar seara acasa,asa ca ieri am hotarit sa-l aduc acasa la mine pe Max...pentru ca,ne-am dorit ca Tasha sa aiba pui si se pare ca acum e perioada potrivita pentru ea....e in calduri cum s-ar spune..
Toate bune pina aici...dar Max este virgin,la fel si Tasha...si nu se descurca...pfai!!! am incercat sa intru pe net sa vad ce-i de facut,prea putine articole insa despre reproducerea cainilor pechinezi...mi-a fost mila de bietul Max,facea spume la gura de suparare ca nu-i reusea nicicum penetrarea,"creionul" lui era pe linga...dar niciodata acolo unde trebuia...am vrut s-o facem fericita pe Tasha sa aiba si ea o data pui dupa care s-o sterilizam,are trei ani deja...Max are doar doi,o fi de vina tineretea lui?
In fine,azi o sa mearga Tasha la baiat,schimbam locatia,poate se va simti mai stapin la el acasa ....
Perseverenta este cheia succesului nu?

Un comentariu: