Blog premiat

miercuri, 23 septembrie 2009

Gand de slabit...



Azi am luat o hotarire...ma pun pe cura de slabit!!!
Urmaresc NPM 4 si vazand-o pe Gaby Cristea cat a slabit intr-un timp atat de scurt mi-am zis"nu se poate,unde-i vointa mea?...la treaba Olga!!!"...citesc secretul retetei ei de slabit din revista Can-can " Secretul meu sta in apa. In fiecare dimineata, pe stomacul gol, beau un pahar de apa plata. In a doua zi, doua si tot asa pana la opt, apoi descresc. Carne mananc doar o data pe saptamana, in rest ma alimentez cu legume si fructe si multe sucuri de fructe combinate, a declarat prezentatoarea pentru Cancan."
Ma gandesc ca la opt pahare de apa,va fi ceva mai dificil...dar banuiesc ca nu imposibil...incercarea moarte n-are,dar ia sa ma uit intai pe google cum e cu fructele si legumele...
Ups!!ce spun nutritionistii cica un regim alimentar format din fructe,te duce initial la rezultatul dorit,insa cum l-ai intrerupt ,revenind la vechile obiceiuri,pui la loc,plus ca te lipsesti de o serie de minerale si vitamine,care nu se vor mai absorbi la fel...se instaleaza anemia,iar psihicul este atins,devenind mai emotiva,tulburari de somn...bla,bla,bla...
Ma uit la legume,morcovii si rosiile sunt sugerate,insotite evident de samburi de nuca si seminte...
Mda...cam greu dar voi incerca.Am mai incercat si altele, cu lamai si grappefruit...
afland ca aceste fructe contribuie la arderi mai rapide si astfel la pierderea in greutate...ce sa zic?ceva am reusit sa dau jos, dar nu cat mi-as fi dorit...
Incurajati-ma!sa pot sa ma tin de promisiune...promit sa afisez poza mea dupa o luna,dupa doua ...sau cat m-o tine puterea s-o tin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu