Blog premiat

sâmbătă, 12 septembrie 2009

Singuratate...nu te vreau!




Mi se pare fascinanta roata vietii,daca ieri am avut o stare aiurea ,plimbata fiind cu mintea la amintiri de odinioara,azi m-am trezit cu un tonus diferit,soarele de afara,muzica de pe PC-ul meu,cafeaua de dimineata toate au concurat ca ziua sa inceapa in cea mai buna forma,nu mai pun la socoteala si offline-urile pe care le-am gasit deschizand YM...imi pierd ratiunea in fata unor manifestari de tandrete, oricat de bizare ar fi ele, oricat de nepotrivite... tandretea, o fereastra intredeschisa a unui suflet.
Uneori imi vine sa dau naibii si PC-ul si sa termin si cu blogul meu,am mai facut asta... sunt in blogosfera din 2007,dar am sters totul la un moment dat pentru ca dadusem prea mult din sufletul meu,ganduri,drame,regasiri doruri si plictiseli,lasasem pe taste toate apasarile mele si la un moment dat mi s-a parut ca totul este ca intr-un film mut,pe monitor nu vezi lacrimi nu auzi rasul care te incearca cand totul iti merge foarte bine...
Mi-e frica de toamna rece,v-am mai spus ca nu este cel mai fericit anotimp pentru mine...linistea serilor de toamna imi displace,vara auzi pana tarziu pe strada perechi insufletite ,rasete,voie buna si parca ma amestec fara sa vreau in destinele lor,ii simt si ma sunt contaminata de veselia lor.
Azi am sa ies putin la plimbare vreau sa respir cu frenezie aroma frunzelor care au inceput sa cada ,desi parca caderea lor ma doare,imi produce nostalgii asa cum va spuneam...si ce daca??!!! vor treace...v-am spus ca sunt versatila...
Azi mi-ar fi placut spre exemplu sa ma duc la padure sa culeg ghebe,cred ca au aparut,si-mi place la nebunie zacusca de ghebe...dar singura mi-e frica...iar fetele mele au program,au nunti diseara,si azi au program de coafor,manichiura ,ni ni ni ...na na na...si uite asa ramin iar singura...pfai!!!
Singuratate, cand am sa scap de tine?...nu pricepi ca nu te vreau??!!!
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu