Blog premiat

luni, 14 septembrie 2009

Ganduri in noapte...




Ratacesc in noapte....
Te caut in gandurile mele,te simt...ce simt?simt ca noi doi ne-am intalnit candva,odata,intr-o alta lume,intr-o lume in care nu ne desparteau distante, nici prejudecati,ma simt purtata de o stare aparte,ma emotionez cand te vad,ma aprind,stralucesc asa cum imi spui de fiecare data,ma sting apoi cand tu dispari,tac,plang...mi-e dor!
Ma regasesc apoi ,incerc sa uit...sa apun ,sa resping orice stare care ma deprima,ca dupa citeva ore sa ma caut din nou...sa gresesc,sa iert, sa ma alint,sa-mi spun infiorata ca va fi bine...ma transform,urc,cobor..alerg,spre ce?nici eu nu nu stiu prea bine...
Ma simt ciudat,si chiar greu imi pot defini starea,nu ma intelegi nici tu...mi se pare firesc,la cata ambiguitate este in mintea mea..surprind,traiesc insa, chiar daca mai mor putin,ma zbat sa-mi revin si-o iau de la capat ..respir,cred,sper,doresc...
Gandurile tale poate au parfumul meu,parfumul toamnei cu care ma asemeni mereu si gandurile mele au mirosul tau,mirosul iubirii,iubirii fara timp, fara spatiu...parca plutim,undeva in eter si numai D-zeu stie cat de lung,de scurt,de alambicat va fi drumul sentimentelor noastre...
Pastrez sarutul tau pe ochi,sarutul pe care mi-l trimiti de fiecare data,imi inchid ochii si adorm cu gandurile mele caprui ca toamna si stiu ca maine ma vei trezi cu un sarut proaspat...e luni si o sa-mi prinda bine pentru toata saptamana...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu