Blog premiat

marți, 22 septembrie 2009

Inca mai cred in mine..



Nu sunt una dintre persoanele care citesc la prima ora prezicerile astrelor si nici nu-mi fac programul dupa cum imi sugereaza horoscopul zilnic,azi insa textul mi-a dat subiect de discutie..este generalizat,evident , se adreseaza tuturor taurilor...doar ca eu de cand ma stiu, fac asta zilnic,nu numai azi,si uite cum suna textul :" Simti ca faci ceva si pentru tine, pentru viata ta, ca sa-ti asiguri un viitor mai bun. Acest lucru te optimizeaza si iti confera multa energie."
O,Doamne,ma gandesc la un lucru...cum or fi platiti astia de se ocupa de astre?daca ai cunostinte de lingvistica,putina fantezie,poti multumi pe toata lumea,pentru ca suna atat de asemanator,incat imi aduce aminte de Pitia,celebra prezicatoare din Grecia antica,care multumea pe toata lumea cu profetiile ei,depinde cum cum pui ,virgula...sau ce intonatie folosesti:"te vei duce,te vei intoarce niciodata in razboi ,vei muri..."
Asa, daca tot sunt la capitolul horoscop,dau click pe dragoste(ca de bani,stiu ca am o constanta,veniturile pasive care nu-mi schimba situatia pecuniara...)si uite ce-mi spune:
"Pentru cei singuri, norii de la mijlocul anului dispar de pe cerul lor astral si li se ofera posibilitatea de a intalni persoana mult visata. Fii clar, atunci cand iti doresti ceva, exprima-te si profita de sansele oferite. Oricum ar fi, la finalul lui 2009, Taurii se simt binecuvantati, in ceea ce priveste viata sentimentala."
Pfai sa fie...cum sa nu cred in zodiac?
Cam asa suna si anul trecut,cu mici schimbari pe ici pe colo,prin punctele esentiale...vorba lui Caragiale...
Ufff!!! ce nevoie am acum de emoticoane...sa exprim pe deplin starea mea,avea dreptate grecoaica Anis,cand ma admonesta printr-un comentariu de ce mi-am facut blog aici unde nu-ti afiseaza niciun emoticon...
Inchei prin a concluziona,ca totul va fi bine...daca eu inca mai cred in mine...ca de astre si cei ce le citesc n-am ce sa mai zic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu