Blog premiat

vineri, 25 septembrie 2009

Prezentul incepe sa ma multumeasca..


Ploua...
Imi vin in minte versurile melodiei de la Voltaj:
"Si ploua, ploua, ploua peste inima mea
Un rau de lacrimi, ramane-n urma ta"dar nu ma las aruncata in tristete...
Sunt invadata de amintiri,amintiri insa dragi mie,care parca incearca sa-mi ridice tonusul,amintiri de care nu vreau sa ma apar,ba dimpotriva ma bucur cand ele vin pe ecranul mintii..imi lumineaza fata...si eu am nevoie de lumina,de multa lumina...
Viata e plina de schimbari,vrei uneori sa te desprinzi de trecut dar parca ceva te trage inapoi,eu am reusit intr-un fel sa ma eliberez de tot ce-a insemnat plans,regret si deznadejde,prea ma inlantuiseara,ma simteam la un moment dat sugrumata si am socotit atunci ca poate un suflet la fel ca mine ar fi salvarea mea.Speranta, mi-a dat pasi sa pot sa merg mai departe...si uite asa,iluziile imi hraneau zilele.Imi coloram pustietatea sufletului cu ele si nu stiu daca imi daunau sau imi ajutau,cert este ca unele persoane care intrau in viata mea,dispareau si apareau ca niste fantome,era un joc parca in care,trebuia sa fiu atenta sa nu calc gresit,culmea era ca provocarile imi antrenau mintea si-mi dadeau sentimentul ca sunt pe drumul cel bun....
As fi vrut sa fiu un om simplu,cu o gandire limitata,care sa nu experimenteze sentimente complexe...din pacate nu toate au fost asa cum mi le-am dorit...le-am complicat eu,le-au complicat altii,nu stiu?
Acum este cert un lucru,nu mai vreau sa traiesc in trecut,as pierde prezentul care parca incepe sa ma multumeasca si pe mine si vreau ca viitorul sa ma gaseasca fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu