Blog premiat

duminică, 13 septembrie 2009

Fara masti si fara ziduri..




As vrea sa vorbesc despre legile nescrise ale iubirii...despre asa zisele iubiri interzise.....suna ca naiba,dar asta e...se pare ca desi "interzis "n-are ce cauta linga iubire,fiind incompatibile cele doua cuvinte,din pacate exista...inteleg sa-l folosesc acest semn in trafic...dar n-am sa-l folosesc niciodata legat de iubire...
Poate pina mai daunazi am avut si eu prejudecati,am ajuns insa la concluzia ca ancorata in astfel de conceptii n-am sa ajung niciodata sa gust adevarata fericire ...cu prejudecata mori de foame si iubirea trece pe linga tine.Cand doi oameni se iubesc toate celelalte sunt repere colaterale lipsite de importanta!
Compatibilitatea dintre un barbat si o femeie demoleaza orice cutume,tabuu-ri care poate le-au creat anumite persoane care n-au iubit cu adevarat niciodata,cand Adam si Eva au fost expulzati din Eden pentru descifrarea tainelor trupesti,pentru acel fruct oprit, nu s-au gandit cati o sa-i urmeze ...de cate ori istoria se va repeta,sub o forma sau alta....
Se mai spune in biblie"sa nu poftesti la femeia aproapelui tau"...ok!!!
...ideal asa ar fi,dar ce te faci daca aproapele mai uita sa-si venereze femeia caruia i-a declarat iubire vesnica? sau ce te faci cu femeia care musca din fructul oprit?...adica femeia care iubeste cu adevarat..???sa-si cenzureze iubirea?cum???!!!poti estompa o traire de dragul prejudecatilor?...poti sa intri intr-o stare de amorteala sentimentala doar ca sa dai bine in fata celor care fara niciun drept te-ar judeca?poti gestiona sentimentul,poti sa-l pui pe cantar ca pe o bucata de carne?sa tai sau sa mai adaugi crezand ca e insuficient cat ti-a pus vanzatorul?
Categoric nu!!!
Neeeaaahhh!!...dragostea nu-i o strada cu sens unic in care semnul interzis ar avea loc..ce naiba ,ca doar nu se pun bombe la intersectii de catre cei in cauza...se pun sentimente si atunci ma intreb daca D-zeu ne-a lasat aceasta mostenire genetica,cea mai adevarata si cea mai frumoasa numita iubire...noi de ce am ignora-o?
Dragostea are legi nescrise,prejudecatile deformeaza trairile,gandurile...na!!! si acum,biciuti-ma,huliti-ma...spuneti ce vreti dar n-am sa mai fiu fata cuminte de pina acum,doar de dragul de a nu supara,de a nu dezamagi si mai ales de a trai asa cum vor altii...voi trai asa cum cred eu,si asa cum vreau...fara masti si fara ziduri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu