Blog premiat

joi, 24 septembrie 2009

O noua leapsa...


Am preluat de la Angela aceasta leapsa,aveam chef de scris pe blog,dar gandurile imi erau prea imprastiate sa pot oferi ceva mai interesant,deci...

Care a fost primul/prima

- masina: o Dacie 1300 gri83
- calatorie in tara: la sase saptamini,am insotit-o pe mama in Baragan, a fost deportata politic...urata calatorie,de a carei plecare nu-mi amintesc dar imi amintesc franturi din viata trista de acolo...
- calatorie in afara tarii: in URSS..eram in clasa a V -a(mergeam la fratii mamei,din doi in doi ani...ca mai des nu ne permitea regimul de atunci)
- amintire: Baragan 1955 troiene cat casa si eu cu mama prizonierele nametilor...au venit vecinii sa faca trepte sa putem iesi...
- animal de casa: 2 gaini japoneze,de care m-am legat foarte tare,erau ca niste jucarii..am plans foarte tare cand mama le-a taiat,am refuzat sa maninc din carnea lor...
- indragosteala : in clasa a VI-a, am fost in tabara la mare,si prinsesem drag de un baiat din Negresti,eu locuiam la Turt,ne-am scris pina in cl.a-VIII-a...apoi am devenit colegi de liceu...si s-a rupt vraja...m-am indragostit de alt baiat!A murit insa foarte tanar de inima si au ramas doi copii..orfani.
- descoperire: Ca Mos Craciun e o nascocire ca sa-i faca pe copii mai buni...am gasit cadoul pregatit de mama ascuns in dulap...eram in clasa - a I-a...
- job: profesoara de limba franceza
- idol: profesoara mea de limba romana care era si diriginta mea,era o femeie distinsa,m-a urmarit mult timp imaginea ei,peste timp ,la intalnirea de 10 ani ,i-am spus ca am reusit s-o "copiez" in miscari,gesturi si chiar gandire...s-a dovedit insa ca simpatia a fost reciproca...mi-a meditat fata inainte de admitere la liceu (a ajuns sa fie si prof. ei...)si cand a trebuit sa platesc meditatiile a refuzat banii,i-a spus fetei mele:"am facut-o pentru mama ta"...am ramas profund miscata,n-am s-o uit niciodata.
- creatie: un colier din margele,margele desprinse de pe o bluza veche de-a mamei mele,i l-am oferit tot ei...de 8 martie dar, gratie fanteziei mele,am reusit s-o bucur....

Leapsa poate fi preluat de cine doreste sa-si aminteasca de lucruri placute si sa se deconecteze putin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu