Blog premiat

sâmbătă, 17 octombrie 2015

Friends with benefits

 
       Prietenie cu folos, cu alte cuvinte, dar sa nu ni se para ciudat acest lucru pentru ca daca e sa fim cinstiti cam toate cele trainice eu asa le vad, cu folos, a nu se intelege insa gresit, dar un fel de win-win tot trebuie sa existe, oricat de mult ne-am lua dupa paradigme, un lucru este cert o prietenie trebuie sa te faca sa te simti bine, sinceritatea are si ea rostul ei, dar nu ca sa taie in carne vie...mai vrei sa auzi si lucruri frumoase de la prieteni, nu doar critici...asta nu inseamna ca eu sunt genu' ala care  vreau neaparat sa plang pe umarul cuiva...nu!!!stiu sa plang si pe umarul meu ... de multe ori realizez ca eu singura pot sa-mi alin cel mai bine sufletelul!
    Cand spui prietenie cred ca trebuie sa existe reciprocitate, din pacate unii scot cu usurinta acest cuvant din dictionarul lor, fiecare avem viata noastra, fiecare are grijile lui, prietenii se ajuta intre ei. dar nu poti face acest lucru de fiecare data, abia atunci cand ii refuzi realizezi ca pentru ei e mai importanta propria persoana decat prietenia voastra, mi s-a intamplat si mie acest lucru, am realizat si eu ca am avut prieteni doar pentru beneficii, nu m-am suparat insa, pentru ca poate a existat o competietie intre noi si eu am descoperit-o doar la final, insa competitia mi-a fost de folos si una peste alta m-a ajutat sa evaluez mai bine relatiile de prietenie care au urmat dupa....
     Carente emotionale  am avut si eu....nu mi-a scazut insa stima de sine niciodata, orice ar crede cineva despre mine, eu si numai eu ma cunosc cel mai bine si stiu de ce sunt in stare, mi-am gasit mereu echilibrul si starea de bine pentru ca in prietenii nu poti merge mai departe daca nu treci si peste greseli, e munca grea frate sa poti sa te prefaci ca-ti pasa de cineva si sa nu te pierzi la un moment dat...nu te poti" produce" la nesfarsit!
      Dan Puric spune asa:
     "Ce este in fond prietenia, daca nu acel minunat privilegiu al sufletului in care adevarul se poate odihni? si acum intrebarea mea: cat sunteti de privilegiati sufleteste ?

3 comentarii:

  1. Cred ca fiecare om are o harta interioara a sufletului sau si de aceea ne traim emotiile,bucuriile in mod diferit.. .O minimă diferenţă de gust , oricît de inofensivă ar fi fost ea la început, va însemna pasul spre sfarsitul unei relatii de prietenie.. Dintr-o fisură se iveşte o prăpastie. .. si din acel moment deznodămîntul va fi inevitabil. Dar asta se intampla cand oamenii sunt falsi , cu oameni care nu intotdeauna ne vor binele, care nu intotdeauna sunt pe aceeasi lungime de unda cu noi, sau oameni care pur si simplu nu reusesc sa scape de invidie, gelozie sau ura. Oameni tristi . In acest caz In sufletul nostru nu ar trebui sa se regaseasca decat sentimente de bunatate, de blandete, de iubire, de sprijin si ajutor..... altfel riscam sa ne transformm in aceeasi oameni tristi si solitari, cu care nu ne dorim sa semanam.
    Nu ma pot preface...si consider ca acesta este un privilegiu al sufletului meu..chiar daca adesea doare..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa de asta! uneori insa mai aplicam reforme sufletului!!eu insa ma simt privilegiata in privinta prietenilor, sunt adorabili!!!cred ca realizezi ca participi si tu la acest privilegiu, lucru pentru care iti multumesc!

      Ștergere
  2. Prieteniile cu beneficii sunt din ce in ce mai dese, atat in randul tinerilor cat si in randul persoanelor mature. Cert este ca secretele sunt incitante si de cele mai multe ori ele sunt sarea si piperul de care aveai nevoie.

    RăspundețiȘtergere