Blog premiat

miercuri, 9 iulie 2014

Cautari, cotituri, alegeri....

     
        Alegerile pe care le facem, ne marcheaza profund viata, din pacate nu putem da inapoi timpul in momentul in care constatam ca nu am decis  corect, trecem totul la capitolul lectii de viata sau schimbari intrapersonale....evitam sa ne dezvelim  cu adevarat sufletul de frica dezamagirilor, aratam doar franturi si ne miram apoi de ce suferim din cauza asta?tocmai de aceea mi-am propus sa nu las nicio zi sa treaca fara sa fac alegeri, vreau sa duc eu viata nu sa ma las dusa!
        Zilnic facem alegeri, ne trezim dimineata cu gandul ca vom experimenta cea mai buna alegere, pe unele le consideram importante, alegem drumuri sau carari spre a atinge targetul mai usor, pasim insa cu pasi diferiti alaturi de persoanele dragi noua, nu reusim sa ne sincronizam pasii, in loc sa  atingem  bucurii ne incarcam cu frustrari pentru ca drumurile nu sunt tot timpul netede, mai au si pietre sau poate sunt prea serpuite, ne ametesc pur si simplu dar sa traiesti nu inseamna sa te irosesti! nu poti sa stai in expectativa, mai trebuie si sa-ti asumi niste riscuri, chiar daca dai peste acelasi gen de oameni, aceleasi dureri, aceleasi insatisfactii, infrunta-le, stai in preajma oamenilor care iti ofera inspiratie, oameni care te motiveaza, oameni care iti observa reusitele si cu care empatizezi, oameni care sunt in concordanta cu vibratiile tale interioare, oameni care te ajuta in actiunile tale si te duc spre impliniri. Simt ca imbatrinesc instant cand nu am ceva de facut, atunci cand am prea multa liniste, mintea mea se simte obosita si ridata, si parca inima se simte ranita, apropos de asta, stiati ca ranile invizibile dor mai mult decat cele vizibile?
      Azi am ales sa-mi alint fiecare particica din mine sa-mi rasfat prietenii cu ganduri alese, am ales sa-i iubesc chiar si pe cei care m-au facut sa sufar! Deci azi spun - yesss!!! oricarui gand bun si - no! amintirilor dureroase...si ma gandesc ca - maybe fiecare dintre noi ne dorim altceva, iar binele si raul meu nu este si binele si raul altora.
     Sa fiti mai fericiti ca oricand si mai impliniti ca niciodata! >:D<


2 comentarii:

  1. Aici simt ca ma regasesc pe mine,este locul unde gasesc multe raspunsuri la propriile mele....Cautari, cotituri, alegeri.... Multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare individ este un univers format din suma experientelor si a informatiilor acumulate de-a lungul vietii sale...sti cum se spune, "da-mi doamne mintea de pe urma!" ;) te pup si te imbratisez si te astept cu drag de fiecare data!

    RăspundețiȘtergere