Blog premiat

joi, 22 mai 2014

Matematica iubirii

 
       Am cunoscut in ultimii ani persoane pe care initial le-am admirat si pe care poate le-am tolerat in  contextul in care  admiratia a scazut pe timp ce s-a invechit relatia, i-am vazut Feti-Frumosi la inceput (si nu ma refer la frumusetea  exterioara ci la cea interioara) care mi-au fost extrem de dragi dar care in timp s-au dovedit a fi Spanul  din poveste pentru ca un barbat care ne iubeste, ne invata sa fim mai puternice nu ne ia in spatele lui...poate doar ne da un sut in fund, dar sa nu uitam ca un sut in fund e un pas inainte   .... ;)  
        E greu cu matematica iubirii mai ales cand dai peste suflete incalcite si diferite figuri geometrice ( mmm!!! ma gandeam eu in care forma ma regasesc... ???? ) cu care nu ajungi deloc sa fii compatibil poate am eu un  handicap sufletesc, poate au ei..chiar nu realizez, poate ca nevoile mele emotionale sunt deaspura nevoilor lor, sau viceversa si atunci ma intreb de ce sa-mi mai bat capul cu matematica asta?In matematica iubirii, unu plus unu fac totul, ....asa simt eu pe  de alta parte doi minus unu este egal cu zero.... adica cand pierzi pe cineva drag  esti mic, foarte mic ... sau aproape deloc....adica nul!
      Unii spun ca extremele se atrag...asa o fi..nu contest teoriile nimanui in ceea ce ma priveste pot spune ca nu raman impreuna niciodata, pejntru ca nu poti ramane alaturi de cineva cand nu impartasesti aceleasi principii, cand nu ai aceleasi gusturi,.... flacara care a aprins relatia se stinge mai repede decat ai crede pentru ca ea trebuie intretinuta cu bucurie, speranta si admiratie,grija, atasament si  chiar sex.... nu poti sa-ti lasi inima intr-un geamantan calator, care azi e intr-o gara, maine in alta statie ...te simti goala de mangaieri, de rasfat si cand confortul spiritual lipseste iti imbolnavesti trupul. Dar , stai asa..oare ce-mi veni mie sa vorbesc de matematica cand eu sunt 0 barat, habar n-am cum  cum se mai rezolva o ecuatie! 'oi fi avand un scop...dar de fapt toate scopurile duc undeva, sau cel putin asa cred eu, 'oi fi fost prea "imbibata" de ganduri de care vreau sa scap, sau poate viata mi-a scos prea multe lamai in cale...hai, ca am plecat sa fac  din ele o limonada!  o lamaie si un lime fac impreuna cu o apa plata  o bautura racoritoare numai buna de savurat! Si concluzia e ca daca in matematica regulile nu se schimba,in matematica iubirii e loc de indoiala..  mai au loc mutari si permutari cand nici nu te astepti!

3 comentarii:

  1. Lumea ne invata ca viata trebuie traita dupa matematica ei. Ne amageste ca putem gasi viata prin gunoaie de placeri si pacat. Incercam formula ei, o formula simpla, 2+2=4, dar de fiecare data esuam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apropos de figuri geometrice, cineva spunea asa :"Atunci cand iubesti pe cineva, deseneaza un cerc in jurul numelui acelei persoane, in loc de o inima, pentru ca inimile se pot frange, dar un cerc nu se sfarseste niciodata" cred ca raman acel cerc car nu se sfarseste niciodata!

      Ștergere
  2. Matematica e o stiinta exacata. Nu stiu daca iubirea va fi vreodata asa.

    RăspundețiȘtergere