Blog premiat

sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Ma simt in largul meu...!


    Auzim des expresia si incercam sa intelegem ce vrea sa zica  omul cand spune asta...ei bine...voi face o paralela incercand sa-mi aduc aminte cum in urma cu ceva ani, pe vremea cand lucram la Muzeul Tarii Oasului am avut un grup din partea Ministerului de Interne, pacat ca nu-mi amintesc exact numele persoanei in cauza despre care vreau sa vorbesc , stiu doar ca era scriitor si in timp ce faceam ghidajul, m-a intrerupt si mi-a spus scurt - Ati reusit sa ma faceti sa  ma simt ca  acasa! cum m-am simtit eu? hmmm!! intr-un mare fel! faptul ca i-am indus acea stare prin felul in care ii vorbeam prin  tot ce vedea in fata ochilor, a fost magnific!
    Contactul vizual cu o anumita persoana te poate marca intr-un mod ciudat, vezi uneori o poza pe net si simti, sau ma rog intuiesti ca va urma o intalnire..de ce? pentru ca ai acel sentiment de familiaritate, sau poate conexiune sufleteasca cu alte cuvinte te simti in largul tau! Se poate intampla cu persoane de sex opus dar si de acelasi sex, am trait sentimentul si pot sa spun ca arareori am fost dezamagita... acei oameni ajung sa ocupe un loc important in sufletul nostru, nimic nu este intamplator pe lumea asta!...ajungi sa fii in locuri in care nu ai fost niciodata dar ai sentimentul ca te-ai intors! de cate ori ai simtit acest lucru? de cate ori ati simtit prezenta cuiva  in sufletul vostru in mod special inca de la inceput?Toate raspunsurile le voi citi intr-o emisiune la  Radio Papucel  .
    

Edit later:
Poza e facuta de sarbatorile care tocmai au trecut in Italia la Imola la buna mea prietena Camelia Andrei...unde ma simt ca acasa! ;)
....adica in largul meu! >:D<


8 comentarii:

  1. Poți face orice călătorie, îți poți permite orice aventură, atâta timp cât porți cu tine un acasă interior. La fel, este o lume mică, dar suficient de puternică încât să fie responsabilă de orice motiv pentru care merită să mergi înainte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte adevarat acel "acasa"...este independent uneori de exteriorul nostru, vine din starea de bine..din "starea mistica " cum spunea in "Jurnalul fericirii"" Nicolae Steinhardt

      Ștergere
  2. Ma bucur ca aici alaturi de gandurile tale,ma simt acasa,simt de parca as sta de vorba cu gandurile mele.
    Poza arata nu doar frumusete , ne face sa intelegem ca frumusetea sufletului se reflecta pe chipul omului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur si eu ca-mi calci pragul, te primesc de fiecare data cu bratele deschise si daca ai sentimentul de"acasa" ma simt chiar fericita!

      Ștergere
  3. Cand eliberezi cuvintele din intimitatea lor ,mainile scriu povesti…povesti de viatza frumoase sau triste….povesti despre oamenii pe care i-ai intalnit ,despre oamenii care iti sunt alaturi sau despre cei aflati departe.. .. despre oamenii pe care nu i-ai intalnit inca dar care reusesc sa-ti vopseasca visele si pe care ii simti conectati la sufletul tau. Ai simtit vreodata ca ti-e dor de cărările care încă nu ti -au furat umbra si nu ti-au rapit pasul?Ai avut vreodata impresia ca auzi si glasul care tace?Eu,da...Uneori ma vad in poarta ta daruindu-ti flori de iasomie si coronitza de stele.Ma inviti inauntru si simt roua parfumata a gradinii…iar din casa razbate miros de cafea..… Poate ca lucrurile despre care scriu acum se vor petrece candva…dar eu am de multe ori impresia,ca s-au petrecut...Pana atunci …imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, draga mea Mara, sunt povestile sufletului nostru, si sufletul nostru are nevoie de rasfat! Spui foarte frumos intrebarea - Ai simtit vreodata ca ti-e dor de cărările care încă nu ti -au furat umbra si nu ti-au rapit pasul? Am simtit, poate chiar de aceea am devenit o umblareata!
    Acum te invit la exercitiu de imaginatie...esti la poarta mea si te invit la cafeaua aburinda , pe care tocmai o savurez acum! imbratisari cu drag si dor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu m-am simtit niciodata in largul meu altundeva decat in propria mea casa. Pacat ca ajung acolo destul de rar. Cat despre casa prietenilor... nu prea exista.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu e tarziu...asa cred eu! ma bucur ca ai trecut te pup si te imbratisez! saptamana implinitoare sa ai!

      Ștergere