Blog premiat

joi, 16 ianuarie 2014

Ganduri rostogolite

   Gandurile mele s-au cam dat peste cap in ultima vreme, le-am lasat sa se zbenguie in voie, dar azi parca am simtit ca trebuie  sa le opresc, si-au facut de cap destul, acum gata! nu mai vreau sa cred ca orice minciuna poate sa umple un gol in inima, frica de singuratate  m-a obligat sa cred ca pot sa gasesc in fiecare mica placere a vietii o bucurie, o implinire,  ma simteam motivata si plina de voie buna, acum cred ca mi-am vindecat fricile,  mi-am recapatat  forta de a vedea limpede si clar...nu mai am asteptari si cautari! Toate reactiile pozitive dar si  negative de la necunoscuti,  cunoscuti ,prieteni au contribuit la schimbarea mea, m-am lasat"rasfoita" mult prea usor, mult prea la indemana oricui, am trait ca intr-o poveste, a mea si nu numai, o poveste nebuna dar frumoasa, dar azi am realizat ca de fapt nu toate povestile trebuie sa aiba happy end...mai trebuie sa ai si curajul sa te opresti atunci cand nu te mai simti motivat sa duci povestea mai departe, imi lipseste gradul de participare, de implicare, la urma urmei fiecare trebuie sa fie exact asa cum vrea el sa fie, nu cum vor  altii!
   Munca in fata microfonului a fost una dintre cele mai  entuziasmate placeri ale mele, eram chitita pe cautatul ultimelor aparitii, hiturile zilei le aveam la indemana, pentru ca intr-un radio  online daca nu esti  in trend, ajungi usor sa fii uitata de lume, ma trezeam de dimineata sa trag cu urechea la tot ce se promova in FM,  neah!!!!de acum incolo vorba cuiva - ma voi trezi cand o vrea bunul Dumnezeu!
    Am ramas insa cu o mare invatatura de viata, am realizat ca nu exista notiune mai abuzata decat iubirea, in numele ei se fac extrem de multe, in numele iubirii nu mai respecta nimeni randuielile, lumea te provoaca iar tu trebuie sa inghiti, mi s-a ingustat si mie  gatul si nu mai pot inghiti orice !!!
   De ce nu pot? simplu,  mi-am dat seama in sfarsit   ca cea mai importanta persoana din viata mea sunt eu!...si PUNCT!

Un comentariu:

  1. Priveste in jurul tau, de data asta cat mai pe indelete. Incearca sa-ti imprimi un ritm, asa incat deplasarea lenta sa nu te macine.Intr- o lume periculoasa, o lume ostila, o lume trista, o lume rea, o lume nebuna e greu sa rezisti!

    RăspundețiȘtergere