Blog premiat

marți, 28 ianuarie 2014

M-a lovit astenia!

   
    Astenie sau raceala inca nu sunt sigura, stiu doar ca-mi merge prost! ma doare capul, organismul il simt slabit, nu prea ma pot concentra, deci cam trag chiulul, stau degeaba! Unii spun ca ar fi vorba de o bacterie  pe care n-o poti lovi decat cu vitamina C, spanac si urzica, dupa urzici nu ma dau in vant, dar spanacul imi place la nebunie! A inceput de ieri cu o depresie, tocmai imi sunasem  partenerul de radio, care e dotat cu un simt al umorului pana peste cap sa incerce sa-mi schimbe starea...s-a straduit omul cat s-a straduit dar eu tot  blegita am ramas. Bacteria asta Anonima cica se naste la trecerea dintre iarna si primavara datorita  cresterii bruste de luminozitate  din timpul zilei, e inodora, incolora si insipida,  hai, ca ultimul termen mi se potriveste si mie ca  vorba ardeleanului "n-am nicio lume"!
     Ma gandeam sa ma dau pe auto-medicatie, ca tocmai imi sunasem o vecina care a stat la pat cateva zile, dar mai ieri am vazut-o sprintena nevoie mare, ea mi-a spus ce medicament a luat, dar parca poti sa stii ca mie imi foloseste? neahhh! mai bine ma dau pe leacuri babesti ca-s mai sigure si mai eficiente...
      In lupta cu germenii infectiosi suntem dispusi sa incercam vrute si nevrute, numai sa scapam cat mai rapid de patul care ne tine captivi in casa....deci usturoi, ceai cu lamaie si miere, supa de gaina...cam astea vor fi remediile . Cu o ceasca de apa calda, zeama de la o jumatate de lamaie si o lingurita de miere, sper sa reusesc sa ma intremez in cateva zile, paine prajita cu usturoi, si poate ma dau si la un vin fiert ;) sa uit ca bolesc! ce-o iesi din toate astea o sa va spun in zilele ce vor urma! Sanatate si grija de voi! ...iarna asta e parsiva!

4 comentarii:

  1. Propolis cat mai mult....La fel ca usturoiul este un antibiotic si antiviral natural. Pe langa acestea, porpolisul intareste sistemul imunitar prin stimularea producerii de globule albe. Mai mult decat atat, studiile arata ca propolisul are efect antiinflamator, antialergic, si nu in ultimul rand, efect antitumoral (anti-cancer) provocand moartea celulelor canceroase fara a le afecta pe cele sanatoase. Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...m-am documentat! Consumam alimente si plante antibacteriene: usuroi, ceapa, propolis, echinaceea, musetel cimbru etc.. pe maine sper sa fiu sanatoasa tun! ;)

      Ștergere
  2. Am racit la inceput de iarna, sper ca la final sa se termine cu bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt pe punctul de a scapa de raceala! te pup Bianca!

    RăspundețiȘtergere