Blog premiat

luni, 7 octombrie 2013

"Fabuloasa" toamna care s-a cam dus....

        
Va spuneam ca nu ma dau in vant dupa toamna, pentru mine toamna inseamna  tristete, frunze moarte, vant rece...brrrrrrrrrr!!! neahhh!!! zile mohorate fara soare, ajung sa ma deprime, desi eu sunt o fire vesela si  gasesc mereu motive sa ma bucur de viata...dar, acum spun asa - bine ca s-a dus!
     S-a dus...dar, pana la anotimpul meu preferat mai am de tras o iarna care nu se anunta deloc prietenoasa cu noi...Deh!! o sa beau  ceai fierbinte in fiecare dimineata...hm!!! ...ups!!! cine stie? poate imi trezeste ceva insecte prin stomac, stiti voi la care ma refer, fluturii aia de care se tot vorbeste,  deh!!! nu i-am mai simtit demult, dar parca poti sa stii?(ganganiile astea apar cand nici nu te astepti). E tarziu, e unu noaptea, evident n-am somn daca am chef de scris, dar asta nu inseamna  mare  lucru, nu!!! dar stiti bine ca scriu cam tot ce-mi trece prin cap...cam asta e Olga! cand n-are ce face, asculta muzica si scrie.... imi umplu timpul cu ceva, imi doresc insa ca zilele care vin sa fie pline de sens, pline de toate, parca imi cam lipseste ceva sa fiu fericita, nu stiu exact ce...dar cu siguranta voi gasi! Poate mi s-au stins si mie  multe sperante in ultimul timp, poate am trecut si eu pe langa oportunitati fara sa le fructific, poate n-a fost sa fie...nu stiu,  cert este ca  mai am rabdare, mai astept, apropos de "astept" imi amintesc de un e-mail in care am primit aceasta melodie ( la vremea aceea treceam printr-o perioada de nehotarire, nu prea stiam  incotro e mai bine pentru mine...oricum e-mailul l-am deschis abia in tren si era deja tarziu...)melodia era a celor de la Blazzaj - Un lucru - .    Ce mai poti sa faci in situation-ul asta? ...nimic !! sa-ti vezi mai departe de drum!
       Hotarit lucru - viata nu iubeste numai lucrurile simple si frumoase, le mai complica cateodata si devin atat de intortocheate cararile ei ca nici cu GPS -ul nu mai iesi din labiriturile ei....cam asa e acum la mine, ies dintr-un labirint, dau in  altul!!!
       Dar, hai la somn...ca am scris destul la asta ora tarzie, la urma urmei ce am vrut sa spun? aaa!! da! mi-am amintit  ;)   nimeni nu-i centrul universului, cu atat mai putin eu !!!

Later edit: Pentru hoardele de cautatori pe Google imaginea nu-mi apartine,  este din arhiva foto  marca - 7 pacate ;) nu ma laud cu lucruri care nu imi apartin... am primit imaginea recent si cred ca se potrivea perfect cu titlul articolului.

2 comentarii: