Blog premiat

luni, 5 august 2013

Abandon de sine

  
       Vorbeam mai zilele trecute cu  buna mea prietena  Eliza, de nevoia  de a te refugia uneori in lumea ta...un abandon total, in care sa fi doar tu cu tine...simtim parca o binecuvantata refacere  cand ne ascultam noi pe noi....dar eu ma refac uneori in" baile" de oameni...
      Mi-am umplut sufletul de frumos mai zielele trecute vizitand manastirile din Moldova, a fost  grozav totul, mi-am schimbat bioritmul, revederile cu persoanele cu care am legat amicitii din Moldova, mi-au rasfatat sufletul, am incercat tentatii gastronomice noi, si vorba unui amic"vezi ca la intoarcere vor atasa cei de la CFR o locomotiva in plus..." la cate bunataturi am avut sansa sa ajung...;) nu era de mirare!  :)) dar deh!!! evadarile  din cotidian fac bine trupului si mintii si tocmai de aceea mi-am propus o noua evadare! pe 15 august plec la mare...vreau sa ma las ciupita de soare, vreau sa simt  efectul reflexoterapiei, prin mersul descult pe malul marii, vreau sa admir zborul pescarusilor,  vreau sa culeg scoici, vreau sa-mi anim seara cu o muzica buna la o terasa, vreau sa schimb ceva in viata mea! Vreau sa ma las dusa de val ...pur si simplu! vreau sa ajung  sa  regret (la sfarsitul  vacantei...)  ca totul s-a terminat!( asa cum pot sa spun acum la intoarcerea mea din Moldova) .


4 comentarii:

  1. Nu am inteles ce s-a intamplat,dar te pierdusem.Azi te-am regasit si ma bucur.Ai ramas aceasi persoana volubila,plimbareata,cu dor de oameni si lucruri noi.Iti urez o vacanta dupa sufletul tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. lasa-te dusa de val....cum bine spui...si spune-i marii ca mi-e dor de ea..

    RăspundețiȘtergere