Blog premiat

joi, 4 iulie 2013

Muzica, muzica si iar muzica...!

   
 
      Diminetile mele incep cu muzica, fiecare melodie readuce la viata o amintire, sau poate imi da o stare anume, azi spre exemplu m-am trezit cu Mihael  Bolton -When a man loves a woman, la ceasca de cafea...evident, pai cum altfel?...ceva s-a petrecut in mintea mea, un gand m-a dus la momentul cand am ascultat pentru prima oara acea melodie si  mai ales langa cine eram in acel moment, mi-a venit sa plang, n-am vrut insa sa par patetica in fata celeilalte Olga, care ma cearta mereu cand o iau"razna" si plang din te miri ce, dar muzica te emotionaeaza uneori pana la lacrimi, si am fost suparator de realista cand mi-am spus : 
       - Olga muzica e balsam, nu durere! E bucurie de moment, ia-l ca pe un moment de rasfat!
    Ascultatorii mei de azi, au avut gusturi  diferite, genuri de muzica diferite si usor am  reusit sa -mi incarc sufletul cu doza de  bucurie pe care numai muzica ti-o poate da  uneori...
    Exista si acea muzica "draceasca" din zilele noastre ca sa nu-i zic dementa care isi are izvorul  in  manifestarile arbitrare a unor sentimente, confuze, nelamurite   cu alte cuvinte.Unii asculta intr-o nebunie Skrillex, cand am ascultat prima data mi-am imaginat si felul in care danseaza pe acest ritm tinerii de azi, poate isi elibereaza  criza de personalitate, ma rog...no comment sunt gusturile lor...insa muzica mi se pare totusi ceva serios, si ca atare trebuie privita intocmai!...ea are puterea sa ne schimbe in bine, mai ales daca o ascultam cum se cuvine!
     Nu poti sa bati cuie in perete in timp ce se aude o melodie la radio care te duce cu gandul la ceva frumos, nu poti sa lucrezi ceva cu  declansare, degajare de zgomote asa cum spunea un ascultator azi(un ascultator din Spania, care trebuia sa-si tunda gazonul, dar muzica radioului meu, nu-i permitea asta... ;))  ) asta pentru ca muzica inseamna sunet, sentimente, limbaj si mai ales armonie sufleteasca!
      Ajung la concluzia ca fiecare dintre noi este DJ-ul propriei existente , ne alegem cu alte cuvinte singuri zenu' si feng shuiul,  vorba celor de la Taxi, vibram dupa culorile  alese de noi, ca sunt proaste sau bune tine de responsabilitatea fiecaruia  dintre noi!
Las linkul  melodiei care vine sa adevereasca spusele mele ;)
Taxi - FLASH MOB - Karma, zenu' și feng shuiu' 

      Fredonam , deci?

"Karma, zenu' și feng shuiu'......" ;)




5 comentarii:

  1. Am o intrebare! E bine sa judecam oamenii dupa muzica pe care o asculta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai ti-a raspuns Mara...subscriu! ...ce pot saa spun e ca eu ma pliez (sau muzica se pliaza, cea pe care o aleg sa o ascult) cu starea mea personala (sau de spirit cum zic unii).

      Ștergere
  2. ...oamenii nu trebuie judecati de alti oameni... "Lumea-i cum este şi ca dânsa suntem noi".Daca nu ne plac unii oameni si "muzica " sufletului lor..ii ignoram..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multe studii au aratat ca oamenii mai in varsta nu mai sunt atat de receptivi la lucruri noi, asa ca raman cu ce au fost invatati....eu una sunt putin mai receptiva la nou si tocmai de aceea dau pe radio aproape toate genurile muzicale!

      Ștergere
  3. Tasha,
    Eu ascult manele si sunt o persoana normala! asa si? haideti sa fim seriosi ..generatia mea cu manele a crescut! nu o sa imi schimb stilul de muzica pentru ca altii judecat! Treaba lor , sa fie sanatosi! sa asculte exact ce-si doresc!

    RăspundețiȘtergere