Blog premiat

luni, 1 iulie 2013

Credeti in miracole?

      Mircea Eliade spunea ca minunile se intampla la tot pasul , trebuie doar sa inveti sa le recunosti,  asa o fi, cred ca eu dau in curand in orbul gainilor, ca nu mai recunosc  nicio "minune", ....de oameni e greu sa te apropii, daca nu ai tact risti sa ti  se inchida calea asa cum se inchid cerurile in fata necredinciosilor! In viata totul e subiectiv, tine de noi, de oameni, de asteptarile noastre, de acceptare, de posibilitati si sigur de credinta in "Savarsitorul " de miracole!
      Poate am incercat si eu sa ies din platitudinea vietii mele dar n-a fost chip, in ultimul timp imi merge cam de-a'ndoaselea! Am o viata asezata, fara nimic spectaculos in ea, cu toate ca imi plac provocarile la maxim, din frica de a nu da chix, in ultima vreme stau potolita, evident e si asta o explicatie, cui ii e frica de apa nu maninca peste, nu-i asa?   mda..o fi poate intelepciunea maturitatii,  hai sa fiu mai ingaduitoare cu mine insami.... ;)
    Am ajuns  sa cred ca miracolele sunt imposibile si ca atare irealizabile, daca ar exista ar fi o incalcare a legilor naturii... unii insa spun ca ele exista, sunt ocazii unice in viata pe care poate trebuie sa le prinzi cu ambele maini sa nu-ti scape, si daca ai reusit mai e si multa munca, perseverenta si chiar sacrificii, pentru ca ele se intampla in lumea celor ce indraznesc, a celor care nu se dau  deoparte la primul obstacol si stiu ca odata aparuta oportunitatea ea trebuie valorificata!Intrebarea mea pentru voi - credeti in miracole? (va fi un subiect discutat intr-o proxima emisiune la Radio Tasha .)

4 comentarii:

  1. Miracole exista! Fii un miracol pentru cineva care crede in tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. OMBUN 02.07.2013.00.05.DA CRED CA TU ESTI UNUL DINTRE ELE !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lionel Richie - Angel are in versurile lui ceva de genu'
      "Si tu esti cu mine oriunde. Esti ingerul meu,miracolul meu, esti tot ce-mi trebuie ..." ;)

      Ștergere