Blog premiat

sâmbătă, 16 martie 2013

Frenezii pe Facebook

        Frenezia unor prieteni  de pe Facebook, ma face sa cred ca unii frate chiar n-au ce face toata ziua buna ziua, cauta imagini cu pasarici, floricele, catelusi si alte  chestii de genu'  doar ca sa-si omoare timpul, dar pe bune chiar  sa-l ingroape, pentru ca nu  pot sa cred ca o astfel de pasiune iti ajuta la ceva, iti ridica nivelul  tau intelectual.Marturisesc ca raman tabuu la astfel de treburi, inteleg sa aduci o imagine, doua, cu o urare de zi buna, seara buna, sau ma rog ce moment a zilei alegi sa fie...dar sa-ti umpli peretele cu tot felul de lucruri de doi bani...mi se pare penibil!(asta mai cu seama ca observ acest lucru, la persoane care se cred  chipurile intelectuali sui generis!)...pai, nu mai bine te uiti la un film bun? citesti o carte, intri pe un joc, daca vrei sa-ti pui neuronii la treaba, sau iesi la o plimbare si dai binete unui om din viata ta reala!
      Imi apar pe wall-ul contului meu tot felul de bazaconii, ca ma si mir , de unde le mai gaseste lumea? sau cat timp le ia sa caute asa ceva?incerc sa intru in mintea celor care dau like pe toate tampeniile pamantului, si jur io ca nu pot!...(uffffffff....!!!!) nu pot sa-i inteleg!oameni in toata firea se joaca cu imagini  si sunt exaltati  la maxim"wow!! ce tare!"..."ce frumoase"..."minunat" si lista ar putea continua...ce e minunat? o pisicuta, un catel, o pasarica? si uite asa se intrec in like-uri care mai de care..
      Cred ca mi-as extermina si ultimul neuron (sarmanu'...e intreg inca...da' stiu si io cat mai face fata...!!)sa ma dedau la astfel de lucruri, in fine gusturile nu se discuta, dar azi aveam eu chef sa fac putina"hemoragie" sa tai in carne vie!;))
      Dar, ca sa fiu mai inteleasa, joc si eu FarmVille si ma incurca imaginile acestora la maxim, in loc sa gasesc ce caut eu pe wall-ul meu gasesc tampenii de genu' celor de mai sus, imi rog asadar  prietenii sa se abtina sa-mi mai posteze imagini de asa natura,  promit tot respectul meu fata de ei !
      Ciudat mi se pare si altceva,  din cate stiu eu nu poti sa-ti faci cont pe Facebook daca nu ai 18 ani, dar...interesant a fost ca doi copii americani  care isi doreau nespus  de mult o pisica, au primit din partea tatalui promisiunea ca o sa le cumpere una daca primesc 1000 de like-ri la imaginea de mai sus...rezultatul? 115.000 like au obtinut in numai o saptamana! so? Facebook-ul e lumea tuturor posibilitatilor!
       Si acum o intrebare..cati dati like la poza de mai jos?(postarea ei pe blogul meu, ....a fost o promisune data unui  bun prieten...vreau s-o respect...!!!)...e sambata si putem sa ne amuzam la cat de nastrusnice sunt unele  imagini, nu-i asa? ;)
                                                        O zi teribil de buna !!

Surse imagini:cea de sus www.gandul.info iar cea de jos  de la prietenul meu.

7 comentarii:

  1. Suzyiana -Italia16 martie 2013 la 15:39

    Haioasa imaginea de jos...m-a amuzat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A la 7 pacate, hai sa desconspir, despre care prieten era vorba! ;))

      Ștergere
  2. Asta ca asta...unele aleg sa-si puna poze haioase, dar se fac de mai mare minunea!... aleg sa se aranjeze,sa atraga cat mai multe persoane, altele sa faca lucruri amuzante iar altele sa afiseze o atitudine provocatoare.
    Toate fotografiile ajung imediat pe celebra retea de socializare, iar scopul final este obtinerea a cat mai multe comentarii si like-uri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, e in trend!! toate vedetele din showbizz fac asta! ;)

      Ștergere
  3. O intrebare de om ...naiv: au vreun avantaj material de tot cer like?

    RăspundețiȘtergere
  4. Se fac cunoscuti si celor din lista ta de prieteni ca like-ul apare pe peretele tau.... asta e avantajul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte expresiva si foarte sigura pe ea domnisoara din ultima poza :))).
    Facebook este egal cu : plictiseala alungata prin orice chip si mijloace , deci nu tre sa ne miram cand altcineva posteaza sau pune tot felul de chestii..
    In ziua de azi sa fii normal, e lucru mare :))

    RăspundețiȘtergere