Blog premiat

luni, 18 martie 2013

Ce faci cand te simti depasit de situatie?

   
        Zilele trecute am purtat o discutie  cu cineva legat de  o problema care simteam pur si simplu ca ma tine pe loc, ma simteam depasita de situatie... ma invarteam pe loc...fara niciun  orizont  insorit, daca pot sa spun asa...ei, bine! am incheiat discutia  incercand sa iau in considerare sfatul lui care suna cam asa: nu te panica!...sfarsitul nu e aici!!! exista doar un inceput pentru ceva mai bun!..despre ce era vorba, despre cercul prietenilor, asa-zisilor prieteni, care in fata erau numai lapte si  miere si in spate cuib de  viespi!
    Eram prinsa  de ganduri si sentimente ciudate si simteam ca o iau razna, gandindu-ma la micimea lumii, ne construim o lume cu oameni care consideram ca merita atentia noastra, insa aflam curand ca omului ii este mai usor sa fie rau decat bun, chiar daca tu ai facut tot ce ti-a stat in putinta sa-l ajuti la un moment dat! Se pare ca pe timp ce trece oamenii sunt tot mai incarcati cu greutatile vietii, ajung prada tristetii, incarcati cu frustrari si cand nimic  bun nu li se intampla in viata, mi se pare firesc  ca n-au cum sa ofere altora macar un pustiu de bine...(hmmm!!!...si tot spun ca sunt o naiva...dar nu fraiera!...cat pe ce sa fiu! ...:(    )uite,  ce  am hotarit !...de azi nu mai am mila de nimeni care se plange ca are o situatie pecuniara  slaba, sau ca are conflicte familiale...noooo!! ti le-ai creat...? descurca-te...nu  te-am pus eu sa ti le faci! a fost alegerea ta!Sta in puterea  fiecaruia sa aleaga  ce il implineste in viata..nu-ti lasa crucea pe spinarea altuia, poart-o cu demnitate!
      Dar, fiecare cu"facultatile sufletesti" pe care si le-a dobandit in timp, nu vreau sa judec si nici n-o voi face acum, departe gandul, ideea era ca m-am "luminat" la timp!!hahahah!!! si uite, chiar cand credeam ca sunt mica...mica...mica!!!hmm...si mai ziceam ca nu-s atat de buna sa pot lumina si noaptea! gresit!!! daca am o "lanterna" la indemana asa cum e cazul de fata, adica prietenul  meu - 7pacate ma risc si noaptea!
      O saptamana  terbila va doresc! la mine a inceput supercalifragilisticespialidocious( Ups!! unde esti Mary Poppins!!! ...ce bine o spuneai!! ), am avut norocul sa fiu sunata la telefon la prima ora de o prietena de suflet cu care voi incepe un nou format de emisiune"Cafeaua de dimineata"- un duplex cu cea care m-a invatat cu ce se maninca radio ;) - poeta Rita Drumes, (ce vreau sa-i reprosez acum e ca nu mi-a spus  atunci...ce mancarimi sunt la radio...dar astea le-am aflat pe parcurs...vrand-nevrand!!! ;))  ) acum ii multumesc din suflet si-i spun bun venit in echipa Radio Papucel !!!si, ...  sa petrecem nesfarsitul fara griji si probleme!


PS.In imaginea de sus este prietena mea RITA DRUMES

6 comentarii:

  1. adevarat???..pai sa fie de bine...tu nu poti fi depasita de situatie..:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crezi? uite ca uneori mai sunt! ma las purtata de vant! uneori ma duce bine, alteori, recunosc ca ma risipesc! ;)

      Ștergere
  2. Florentina - Spania18 martie 2013 la 20:02

    buna seara olguta draga chiar ai facut o emisiune pe cinste in dimineata zilei acesteia dar nu mai zic ca emisiile tale sunt super ok draga mea si ceace am citit acum aceste rindulete este ff adevart nu trebuie sa iti mai pese absolut de nimeni decit de propria persoana a ta asta o spun si experienta mea stii proverbul faci bine si vezi rau cam asa mi sa intimplat si mie cum si tie asta o stiu dar dumnezeu are rasplata pt fiecare draga mea e bine totusi ca ti ai dat seama acum poate mai tirziu regretai pt binele facut altei persoane eu am invatat din experienta si am ajuns la concluzia ca nu se mai merita in ziua de azi sa faci favoruri de caritate te pupacesc si o seara linistita prietena

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Flory, singur ca noi contam, pentru ca daca nu ne apreciem noi pe noi? ce asteptari sa avem din partea celor din jur?

      Ștergere
  3. buna ziua ! TASHA ,azi am audiat radio ,imi place cum moderezi esti o mare vedeta si frumoasa,am vizionat video pe you tube ,super tare ,l-am trecut la pagina mea de you tube
    un weekend implinit ! sa ai ,pooooop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Anana, ma bucur ca-ti place! weekend placut sa ai!

      Ștergere